תקשורת ומדיה

בן כספית נגד מגישת ערוץ 14: "או שאין לה מושג או שהיא משקרת"

על רקע חיסול איסמאעיל הנייה בטהרן, ציינה טל מאיר, מגישת תוכנית הבוקר בערוץ 14, כי היא מייחלת למותו של חסן נסראללה והוסיפה: "היו הזדמנויות לחסל אותו. רמטכ"לים לשעבר אמרו שהם יכלו ללחוץ על הכפתור אבל הם המתינו לצערנו". בעקבות דבריה של מאיר, מיהר בן כספית לתקוף אותה: "או שלגברת הזו אין מושג ירוק על מה היא מדברת או שהיא משקרת", מאיר השיבה אש: "החלטתי לסייע לך בהבנת הנשמע"
מערכת ice |  7
בן כספית נגד ערוץ 14 (צילום טוויטר/ בן כספית, pixabay, מסך ערוץ 14)
בן כספית, מגיש תוכנית הטלוויזיה "פגוש את העיתונות" בערוץ 12, מרבה למתוח ביקורת חריפה על ערוץ 14 ברשתות החברתיות. מוקדם יותר היום (חמישי) פרסם כספית קטע צפייה מתוך תוכנית הבוקר של ערוץ 14, אותה מגישים שי גולדן וטל מאיר.
על רקע חיסול אימסאעיל הנייה, ראש הלשכה המדינית של ארגון הטרור חמאס, ציינה מגישת תוכנית הבוקר של ערוץ 14, טל מאיר, כי היא מייחלת למותו של חסן נסראללה, העומד בראש ארגון הטרור חיזבאללה. שי גולדן, שהסכים עם דבריה של טל מאיר, ציין כי הגיע גם זמנו של נסראללה והוסיף: "האיש הזה הוא בן מוות".
"הוא לא מוציא את האף מהבונקר, הוא יודע למה. למרות שהיו הזדמנויות לחסל אותו. רמטכ"לים לשעבר אמרו שהם יכלו ללחוץ על הכפתור אבל הם המתינו לצערנו. תראו איזה מחיר שילמנו על זה, על ההמתנה הזאת של אנשי הביטחון", כך ציינה טל מאיר בתוכנית הבוקר של ערוץ 14. 
 
בעקבות דבריה של טל מאיר, מגישת תוכנית "ישראל הבוקר" של ערוץ 14, מיהר בן כספית לפרסם ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) בו כתב:  "שתי אפשרויות: או שלגברת הזו אין מושג ירוק על מה היא מדברת או שהיא משקרת. לא רמטכ"לים לשעבר ולא נעליים. מי שמנע את ה-11 באוקטובר היה בנימין נתניהו. גם הוא יודע את זה". 

מגישת ערוץ 14 הגיבה על כך: "לכבוד העוקב בן כספית. לאחר שכינית אותי ׳שקרנית׳ או לחילופין ׳גברת שאין לה מושג ירוק על מה היא מדברת׳ החלטתי לסייע לך בהבנת הנשמע. 
הבוקר, לאחר שעסקנו בחיסולם של בכיר חיזבאללה ואיסמעיל הנייה, ציינתי שעל אף שהיו הזדמנויות לחסל את נסראללה, רמטכ״לים לשעבר לא עשו זאת. ואני לחלוטין עומדת מאחורי האמירה הזאת. 
העניין הוא שאתה באובססית ׳הרק לא ביבי׳ שלך עיוותת את דבריי , וטענת שהתייחסתי לימים אחרי השבעה באוקטובר. בעוד אני ביקרתי בכירים במערכת הבטחון שפעלו על פי ׳מוסר׳ שבסופו של דבר פגע בבטחונם של אזרחי ישראל. איך אני יודעת? הודות לרמטכ״ל לשעבר, גדי איזנקוט, שתועד בעודו על מדים, בכנס Inss, אומר את הדברים הבאים: 
״אפשר היה לתקוף את הבנין שבו שכן ביתו של נסראללה בהפתעה ובמהירות עם סבירות לפגוע בו. 
נבנה דפוס מהיר שדרש מכל האנשים לפנות את המרובע הבטחוני, הוטלו שם כרוזים, נאמר לאל-מנאר שאנחנו הולכים לתקוף, כ-8 שעות לפני- תקפנו מסביב, ורק אחרי 18 שעות -תקפנו. אני חושב שזה מעיד על המוסריות של צה״ל'.
אתה מבין, מר כספית? אכן אפשר היה לחסל את נסראללה, לפני שנים. אולם אייזנקוט בעצמו התהדר שמנע זאת, ועל הדרך נתן לנו הצצה למוסר המעוות שניהל במשך שנים את צמרת צה״ל. ׳מוסר׳ שעד היום אנחנו משלמים עליו מחיר דמים יקר".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    כמה הוא מכוער. חיצונית ופנימית. (ל"ת)
    דניאלה 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 6.
    כאיש מרכז, בן כספית מתחיל להבין באובססיה
    שי 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מתחיל להימאס העיסוק האובססיבי בביבי. חלאס, יש עוד דברים לעסוק בהם חוץ ממנו
    סגור
  • 5.
    בן כלבית
    פטמה 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מתי תצטרף להנייה ?? נמאסת עלינו .
    סגור
  • 4.
    תקשורת מקולקלת .
    מיכה 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גם בערוץ 14 יש קשקושים מיותרים .
    סגור
  • 3.
    צסתכל במראה ותקיא
    אבי השקר מדבר 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בן אפס מאופס תעמולן במסווה עיתונאי , לפי התנהלות מערכת הבטחון אני מאמין לה גם על 7.10 לא אמרו לראש הממשלה בזמן אמת וזה נחשף כל המחדלים של הגמלטל והמטכל המתנשאים וכמובן של הליצן הלנט
    סגור
  • 2.
    דביל. אתם אלו שמונעים כל דבר וכל ניסיון של נתניהו
    חד וחלק 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הופכים להפחדה. ממרידים את הצבא וקוראים לסירוב פקודה.
    סגור
  • 1.
    יש לה מושג. ואתה האחרון שיכול לדבר על שקרנים.
    טלי 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כולך שקר גדול.
    סגור