טלוויזיה

עמית סגל החמיץ את 'פגוש את העיתונות': מי החליף אותו?

את התכנית יחד עם כספית הגיש ירון אברהם שנקרא להחליף את סגל בתכנית ושימש כסוג של קונטרה למגיש הוותייק. אגב, בתכנית השניים לא איפשרו למירי רגב להשמיע את היומים לכאורה של אהוד יערי כלפיה כפי שטענה
מערכת ice | 
עמית סגל וחדשות 13 (צילום פלאש 90 וצילום מסך טוויטר)
אחרי התקרית עם אהוד יערי שנראה צוחק בזמן שהוא מדבר, עמית סגל נעדר גם אמש (שישי) ממהדורת חדשות 12 ומהתכנית שלו לצד בן כספית 'פגוש את העיתונות', זאת בשל איבוד של קולו שהוא חווה מאז יום שלישי האחרון.
את הריאיון עם מירי רגב, ערך יחד עם כספית ירון אברהם שנקרא להחליף את סגל בתכנית ושימש כסוג של קונטרה לכספית. אגב, בתכנית השניים לא איפשרו למירי רגב להשמיע את היומיים לכאורה של אהוד יערי כלפיה כפי שטענה.
בשיחה פרטית עם רן בוקר כתב YNET שאישר לו להשמיע את ההקלטה, הוא נשמע צרוד מאוד והוא אמר שהוא כנראה לא כל כך יכול לשדר ככה. כך זה נראה לפחות לכאורה. כזכור, בשידור ביום שני היה זה אהוד יערי, הפרשן הוותיק של המערכת, שיצא נגר עמית סגל בהתרסה עם צחוק שנראה מהצד מעט מזלזל.
כעת, לאחר הדיון הער באולפן חדשות 12 לאחר פרסום פסק הדין של בג"צ לפסילת החקיקה לביטול עילת הסבירות, פרשן 'הארץ', רוגל אלפר, יצא בטור נגד עמית סגל תחת הכותרת: "עמית סגל נחשף במערומיו: עיתונאי קטן ועצבני". עוד כתב אלפר: "עמית סגל הגיב בעצבנות כנראה כי הבין עוד כשגיא פלג החל מקריא מהטלפון שלו את ההודעה לעיתונות, שפרסום פסק הדין מרוקן מתוכן את הסקופ שלו מיום רביעי שעבר. תגובתו הראשונה הייתה לקפוץ מכיסאו כמה פעמים ולהכריז בנימת ניצחון ילדותית שהתוצאה הסופית היא אכן שמונה נגד שבעה ובכך להדגיש כי צדק".
 
היה עוד מי שיצא נגד סגל לא מזמן והוא לא אחר מאשר הקולגה בחדשות 12, מוחמד מג'אדלה, שכתב בתגובה לציוץ שלו: "מאחל לכולם אחים לא גזענים שאוהבים כל אדם ללא הבדל דת, גזע ומין".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה