תקשורת ומדיה

אלירז שדה נגד כתב חדשות 12: "מצדיק את סינוואר?"

מגיש הטלוויזיה אלירז שדה תקף את כתב חדשות 12, מוחמד מג'אדלה, לאחר שזה ביקר את שר האוצר ("סמוטריץ' שמסרב שאשתו תשכב ליד ערבייה בחדר לידה דואג לפתרונות הומניטריים לערבים בעזה, אמין בסך הכל"): "אתה מצדיק את סינוואר?"
תום נחום | 
אלירז שדה (צילום יוטיוב/ עכשיו 14)
מלחמת חרבות ברזל נכנסה היום (רביעי) ליומה ה-89, יממה לאחר הדיווחים על חיסולו של סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, סאלח אל-עארורי, כאשר לצד האיחוד הרחב בעם מאז האסון הכבד בטבח ה-7 באוקטובר, יש מי שעדיין עוסקים בסוגיות אחרות שדווקא מפלגות.
כתב חדשות 12, מוחמד מג'אדלה, יצא למתקפה נגד שר האוצר בצלאל סמוטריץ' על רקע ציוץ של השר סמוטריץ', בו נכתב כך: "למעלה מ 70% מהציבור הישראלי תומכים היום בפתרון הומניטרי של עידוד הגירה מרצון של ערביי עזה וקליטתם במדינות אחרות מבינים שמדינה קטנה כמו שלנו לא יכולה להרשות לעצמה מציאות שבה במרחק ארבע דקות מהישובים שלנו מתקיימת חממת שנאה וטרור שנמצאים בה שני מיליון איש שקמים כל בוקר עם שאיפה להשמדת מדינת ישראל ועם רצון לשחוט ולאנוס ולרצוח יהודים באשר הם. החברה הישראלית לא תסכים להמשך המציאות הזו בעזה, אנו נדרשים לחשיבה מחודשת ומשותפת עם ידידינו בקהילה הבינלאומית שתביא לשלום, ביטחון ושגשוג לכל עמי האזור ויאפשרו לתושבי הדרום לשוב לבתיהם בביטחון ובשלווה".

מג'אדלה הגיב לדבריו של השר וכתב כך: "סמוטריץ' שמסרב שאשתו תשכב ליד ערבייה בחדר לידה דואג לפתרונות הומניטריים לערבים בעזה, אמין בסך הכל". מי שפחות התחבר לדבריו של מג'אדלה הוא מגיש הטלוויזיה וזוכה העונה השנייה של 'האח הגדול', אלירז שדה, שכתב כך: "מוחמד אתה מייחל לעזתים לחיות כמו שהם חיים תחת שלטון חמאס? אתה מצדיק את סינוואר?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה