תקשורת ומדיה

דני קושמרו בהתייחסות מפתיעה: "השמנמן מימין, או זה שלידו"

מגיש חדשות 12, דני קושמרו, הגיב במפתיע בסטורי הומוריסטי באינסטגרם לדיווחים אודות חיסולו של בכיר חמאס סאלח אל-עארורי: "השמנמן מימין (או זה שלידו)"
תום נחום | 
דני קושמרו והנשק (צילום חדשות 12)
הזרוע הארוכה של חיל האוויר הגיעה לרובע דאחייה בביירות? על פי דיווח דרמטי מהערב (שלישי) בכלי תקשורת ערבים, חוסל בהפצצה מהאוויר בלבנון סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, סאלח אל-עארורי. הדיווח קיבל אישור מגורמים בחמאס. בתוך כך, מי שהגיב לדיווחים אודות החיסול בצורה משעשעת למדי הוא מגיש חדשות 12, דני קושמרו, שכתב בסטורי שלו באינסטגרם: "השמנמן מימין (או זה שלידו)".
 
לפי דיווחים בלבנון, לפחות 4 בני אדם נהרגו וכמה נוספים נפצעו בפיצוץ ברובע דאחייה, הנחשב למעוז של חיזבאללה. כלי תקשורת דיווחו כי מי שירה את הטילים היה כטב"ם ישראלי אשר פגע במשרדים של חמאס במקום, וכן במספר מכוניות. על פי דיווח אחר מדובר היה בכטב"ם מתאבד.
 
למרות שישראל לא נטלה אחריות מטבע הדברים, מי שמיהר להגיב הוא חבר ועדת חוץ וביטחון בכנסת, ח"כ דני דנון, שאמר: "אני מברך את צה"ל, השב"כ, המוסד וכוחות הביטחון על חיסול בכיר החמאס סלאח אל-עארורי בביירות. כל מי שהיה מעורב בטבח ה-7.10 צריך לדעת שנגיע אליו ונסגור  איתו חשבון.

העיתונאי עמית סגל פרסם: "נסראללה הודיע רק לפני 4 חודשים שחיסול פלסטינים על אדמת לבנון יוביל לתגובה של חיזבאללה המצב כעת נפיץ עוד יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה