תקשורת ומדיה

חדשות 12 נחשפת? "הכתבים לא מסוגלים לשמוע אחד את השני"

כתב ושדר ערוץ הספורט, משה פרימו, הגיב לסערה בחדשות 12 סביב הצחוק של אהוד יערי בזמן דבריו של עמית סגל בשידור: "כתבתי לא פעם שהכתבים של חדשות 12 לא מסוגלים לשמוע ולראות אחד את השני, הנה עוד הוכחה"
תום נחום |  2
חדשות 12 (צילום מסך קשת 12)
עמית סגל לא כל כך פופולרי לאחרונה בחדשות 12 עם דעותיו בנוגע למערכת המשפט, כך זה נראה לפחות לכאורה. אמש (שני) היה זה אהוד יערי, הפרשן הוותיק של המערכת, שיצא נגר עמית סגל בהתרסה עם צחוק שנראה מהצד מעט מזלזל.
מי שהגיב לסערה באולפן חדשות 12 הוא כתב ושדר ערוץ הספורט, משה פרימו, שכתב בנושא כך בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו: "כתבתי לא פעם שהכתבים של חדשות 12 לא מסוגלים לשמוע ולראות אחד את השני, הנה עוד הוכחה".
יערי נתפס במצלמה כשהוא צוחק בלגלוג בזמן שעמית סגל דיבר באולפן . הוא נקרא לבירור אצל המנכ״ל אבי ויס, והתנצל על המקרה הלא מכובד. ״רק להרגיע: אני מצר  על האירוע באולפן - לא התאפקתי מצחוק למשמע הוויכוח באולפן ללא  כוונה לפגוע באיש . ‏לא חשדתי  שיש תמונה מלאה של האולפן...״
כזכור, לפני כמה חודשים יערי כתב נגד הקולגה שלו לחדשות 12: "״נו כבר! כבר יממה בלי משהו ממר סגל על טייסים…אנשיו כבר ערוכים כמובן…תודה לאל״, סגל לא הגיב לדברים של יערי, אבל לא ברור מה ההשפעה של שיח כזה.
היה עוד מי שיצא נגד סגל לא מזמן והוא לא אחר מאשר הקולגה בחדשות 12, מוחמד מג'אדלה, שכתב בתגובה לציוץ שלו: "מאחל לכולם אחים לא גזענים שאוהבים כל אדם ללא הבדל דת, גזע ומין".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ערוץ 14 מפחיד אותם
    אין 12 חחח חבורת פלצ 01/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה של ערןץ
    סגור
  • 1.
    בטח שיש, קושמרו תמיד ניסה לסתום את הפה לסטיינמן
    שמתם לב? 01/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בתחילת המלחמה, תמיד ראינו איך דני קושמרו ניסה להקטין את תמיר סטיינמן בזמן שדיווחו מהצומת, כמו ניסיון שליטה בשידור ולהראות מי הבוס.
    סגור