תקשורת ומדיה

עמית סגל מתפוצץ על טלי גוטליב: "פשוט שקר, הסתה"

חברת הכנסת טלי גוטליב יצאה במתקפה חריפה נגד מגיש חדשות 12, ערד ניר, בטענה שחייך בזמן הדיווח על פינויו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לבית החולים שיבא בתל השומר, כאשר הקולגה של ניר, עמית סגל, נחלץ לעזרתו ותקף את גוטליב: "זה פשוט שקר נקלה. הוא לא חייך. די להסתה"
מערכת ice |  3
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו חש ברע ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים שיבא בתל השומר, יש מי שפחות אהבו את הדיווחים על מצבו של ראש הממשלה בערוצי הטלוויזיה המרכזיים, כאשר ערד ניר, מגיש חדשות 12, חטף מתקפה חריפה מחברת הכנסת טלי גוטליב, בעוד מי שיצא להגנתו של ניר ותקף בחריפות את גוטליב הוא פרשן חדשות 12, עמית סגל.
גוטליב כתבה בטוויטר נגד ערד ניר כך: "ערד ניר, להקיא על החיוכים שלך בעת דיווח על מצבו של רוה״מ. החיוך מיד מש מפניך כשנאלצת להקריא דיווח חיובי ב״ה. וחגי לוין, שלא הייתי נותנת לך לטפל בי, תתבייש לך! איך אתה מעז לומר שאולי כדאי שנתניהו יודה לרופאים שעובדים בשבת. לך לוין יש חלק בפילוג ובשנאה ובשקרים ששטפו את הארץ שלנו".
 
הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, מיהר לצאת להגנתו של חברו לערוץ, ערד ניר, ותקף בחזרה את טלי גוטליב, כאשר כתב בטוויטר שלו כך: "זה פשוט שקר נקלה. הוא לא חייך. די להסתה".
 
כזכור, זאת לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו לא חש בטוב אמש (שבת) במהלך בילוי עם משפחתו בשעות אחר הצהריים ופנה במהרה למיון בבית החולים שיבא תל השומר. נתניהו קיבל טיפולך במיון כשהוא בהכרה מלאה כשאשתו שרה וילדיו היו לצדו.
בסרטון ששיגר, נתניהו הסביר מבית החולים: "מרגיש טוב מאוד, מודה לכולם על הדאגה. ביליתי עם רעייתי בכנרת בשמש בלי כובע ומים לא רעיון טוב. רוצה להודות לכולכם על הדאגה ולצוותים הרפואיים בשיבא שבדקו אותי ברוך השם מרגיש מאוד טוב".

לאחר שטופל ונמצא כי הכל תקין בבדיקות שעבר, בהודעה משותפת של לשכת ראש הממשלה יחד עם המרכז הרפואי שיבא הובהר כי ראש הממשלה בילה בכנרת בשעות החום ולא הקפיד על שתייה וחבישת כובע כפי שהוא עצמו הסביר. לאחר שהתלונן על סחרחורת קלה, הוא קיבל טיפול ראשוני מפרמדיק ביחידה לאבטחת אישים של השב"כ ורופאו המליץ לו לגשת לבית החולים לבדיקות.
 
הסקירה הראשונית יצאה תקינה ולא נמצא בה ממצא חריג כלשהו שיעיד על דבר אחר מאשר מכת חום והתייבשות, עתה, בלשכתו מחכים לעוד תוצאות. הוא אמור להגיע לישיבה הקרובה של ממשלתו על פי התכנית.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ערד ניר עוקר ישראל ! (ל"ת)
    אסף 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    4 8
    סגור
  • 2.
    העונש של הימין.
    מיכה 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    8 4
    אני ימני. הגב' גוטליב , היא עונש לליכוד.
    סגור
  • 1.
    רפואה שלמה
    אדם 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    4 4
    לביבי רפואה שלמה וחיים ארוכים אוהבים אותך כל עם ישראל שלא יוצאים לרחובות ורואים הכול
    סגור