תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 נגד עמית סגל: מדוע הואשם בגזענות?

פרשן חדשות 12, עמית סגל, הגיב לסערה שגרמה דרישתו של אחיו, עיתונאי 'מקור ראשון' ארנון סגל, שדרש שהכליה אותה תרם תושתל ביהודי, וכתב: "מאחל לכולם אחים שתורמים כליה לאדם שלא פגשו מעולם. ובאהבת חינם ננצח". הקולגה בחדשות 12, מוחמד מג'אדלה, תקף: "מאחל לכולם אחים לא גזענים"
מערכת ice |  3
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אחרי הסערה לה גורמת תרומת הכליה של עיתונאי 'מקור ראשון' ופעיל הר הבית, ארנון סגל, אחיו הגדול של פרשן חדשות 12, עמית סגל, אשר גם חשף לאחר תרומת הכליה כי התנאי שלו למהלך היה התחייבות שהכליה אותה הוא תורם תושתל ביהודי בלבד, מה שגרם לסערת ענק בקרב אנשי תקשורת רבים וכמו כן, גם ברשתות החברתיות, כאשר מי שהעבירה את הביקורת שעשתה הכי הרבה רעש היא חברת הכנסת לשעבר, זהבה גלאון.
גלאון כתבה על ארנון סגל כך: "גם שתי כליות לא מספיקות כדי לנקות את הרעל שזורם לו בגוף אז מה זה כבר משנה", כאשר סגל עצמו הגיב לה וכתב בתשובה: "בואי נסכם שכל אחד יתרום את הכליה שלו למי שהוא רוצה".

לאחר מכן, אחיו של ארנון, עמית סגל, כתב על אחיו כך: "מאחל לכולם אחים שתורמים כליה לאדם שלא פגשו מעולם. ובאהבת חינם ננצח", כאשר מי שיצא נגד סגל הוא לא אחר מאשר הקולגה בחדשות 12, מוחמד מג'אדלה, שכתב בתגובה לציוץ שלו: "מאחל לכולם אחים לא גזענים שאוהבים כל אדם ללא הבדל דת, גזע ומין".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ישר כוח על הרצון והנכונות לתרום אבר מגופו לאדם אחר
    אבי 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זהבה היקרה מה קרה לך ?מה הרוע הזה ? כמה מחבריך תרמו כליה ? כמה שנאה את נוטפת. לא מאחל לך שתצטרכי לקבל תרומת של כליה לבטח היית מתחננת לקבל כליה גם מהצדיק המכונה לדבריך "מגזען"
    סגור
  • 2.
    אןי אוי גזענות ... צביעות של מגדלה !!!
    א.ת 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תתקדמו עם הגזענו, גם אני אתרום רק לבני עמי, לא הבנתי? מישהו דואג ליהודים?? שכל עם יתרום לעם שלו יא צבועים אוהבים אותך סגל א וסכל ב
    סגור
  • 1.
    גם אם אזדקק שלא יעזו להשתיל בגופי משהו ממשפ' זו (ל"ת)
    יהודי 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור