טלוויזיה

שי גולדשטיין מצטרף לחדשות 12: זו התכנית שקיבלה אותו

שדרן הרדיו והסאטיריקן קיבל הזדמנות ראשונה בפאנל של "פגוש את העיתונות" בערוץ 12 אחרי הסערה שהדברים שלו עוררו בשבועות האחרונים נגד המחאה
מערכת ice |  1
שי גולדשטיין (צילום פייסבוק/ שי גולדשטיין)

הקומיקאי, מנחה הטלוויזיה ואיש התקשורת שי גולדשטיין, שיצא נגד ראשי המחאה לאחר שתקפו אותו בטענה כי הוא בעל דעות ימניות כי יצא נגד סרטון תקיפת הרכב מההפגנות שנערכו בשבוע שעבר, הצטרף ל'פגוש את העיתונות' של חדשות 12 אמש (שישי) בפעם הראשונה.
 



שדרן הרדיו והסאטיריקן קיבל הזדמנות בפאנל של בן כספית ועמית סגל בקשת 12. אגב, בן כספית העלה באינסטגרם הצצה מתוך הצילומים כשרואים שם את גולדשטיין בפעם הראשונה.
 

גולדשטיין שספג לא מעט ביקורות כי הוא מציג לכאורה עמדות ימין, כתב השבוע על כך בטוויטר: "טוב.. הבא שכותב ערוץ 14 בתגובות אני חוסם אותו... כמה אפשר לחזור על אותו דבר אלוהים... הבנו.. כל מה שאני אומר זה בגלל שאני רוצה תוכנית בערוץ 14. יוווו.. חפרתם.. הבנתי... בסדר... כל תגובה חמישית ערוץ 14, ערוץ 14, ערוץ 14... תוכים.. אני אומר מה שאני חושב, ואני לא רוצה תוכנית בערוץ 14... חלאס...".

מי שבחר להשתעשע הוא לא אחר מאשר מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, שלמרות ההצעה המדוברת שקיבל מחדשות 13, הרגיש חופשי מספיק להגיב לגולדשטיין ולהציע: "רוצה תוכנית בערוץ 14?".
 
גולדשטיין צייץ עוד בעמוד הטוויטר שלו: "מצחיק אותי שהם קוראים לי ביביסט, לא כתבתי ביבי, לא תמכתי בביבי ולא הצבעתי ביבי, מעבר לזאת לא הצבעתי כבר עשור, אני לא תומך ימין ושמאל ואני חושב שהחלוקה הזאת לא משרתת אותנו יותר והיא צריכה להשתנות, יש מעבר לימין ושמאל, אבל הם קוראים לי ביביסט כי אני לא מסכים איתם, צרי מוח שטופים".

גולדשטיין טוען כי תקיפות אלה מגיעות על רקע כך שיצא נגד תיעוד הסרטון בו נראו מפגינים חוסמים ומתעמתים עם רכבים במהלך ההפגנות נגד הממשלה שנערכו בשבוע שעבר

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שי גולדדטיין נקווה שזה זמני
    אורית 07/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טינופת אדם לך לערוץ 14יותר מתאים לך סדיסט ימני איך שלבובתכנית אחכוץית אפס כמוך עם דברי בלע נוראיים.הלוואי שתקבל כל מה שאתה מאחל למפגינים טינופת כמוך
    סגור