תקשורת ומדיה

יונית לוי חוזרת למסך: שבה אחרי הפציעה הקשה לחדשות 12

אחרי כשבועיים, יונית לוי שבה הערב למסך. כזכור, מגישת המהדורה המרכזית הבכירה של קשת מעדה ברחוב ושברה את הכתף. בעקבות הפציעה היא נעדרה מהמסך והערב תחזור להגיש את המהדורה, כשקושמרו יוכל לחזור לנוח
מערכת ice |  2
יונית לוי (צילום מסך חדשות 12)
לפני כשבועיים, צופי החדשות בישראל קיבלו בשורה כואבת במיוחד בנוגע לאחת המגישות האהובות בטלוויזיה, יונית לוי. המגישה של חדשות 12, שנאלצה להיעדר מהמהדורות אחרי שנפצעה בצורה קשה ודני קושמרו עבד שעות נוספות. אך היום (ראשון) היא שבה למסך.
על פי דיווח של ערן סוויסה, אחרי כשבועיים, יונית לוי שבה הערב למסך. כזכור, מגישת המהדורה המרכזית הבכירה של קשת מעדה ברחוב ושברה את הכתף. בעקבות הפציעה היא נעדרה מהמסך והערב תחזור להגיש את המהדורה, כשקושמרו יוכל לחזור לנוח.
שהמגישה בת ה-46 שברה את הכתף לאחר שנפלה ברחוב ואיננה הופיעה מאז בשידורי קשת 12 ונעדרה תקופה לא קצרה כדי להחלים מהפציעה הקשה. היא תחזור לאולפן ומן הסתם זה יהיה רגע משמח עבורה.
הסיבה לפציעה של יונית לוי נגרמה כאמור מנפילה ברחוב בדרך למרחב מוגן בזמן האזעקה שהייתה לאיזור המרכז ביום שני, אז שוגר מטח כבד לאיזור המרכז, בין האזעקות, איבדה המגישה את שיווי המשקל בזמן הריצה ונפלה.
 

כמו כל איש תקשורת גם ליונית קרו מספר תקריות שהיא הייתה מעדיפה לשכוח. בשנת 2006, בזמן מלחמת לבנון השנייה, יונית קטעה את שרת החוץ ציפי לבני בהינף יד מבטל במהלך ריאיון שערכה עמה במהדורת החדשות. לבני החלה להשיב לשאלה של יונית ונקטעה באמצע דבריה, בתוספת אותו נפנוף יד. שרת החוץ נותרה פעורת פה. בעקבות תלונות שקיבלה הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו על הזלזול שהפגינה לוי כלפי לבני, ולאחר בדיקה הועבר הטיפול בנושא לחברת החדשות – שהחליטה כי לוי תתנצל בפני לבני על התנהגותה. לוי התנצלה טלפונית בפני לבני, שמצדה אמרה שההתנצלות התקבלה לשביעות רצונה.
תקרית מעניינת הייתה בספטמבר 2018 אז ישבה יונית לראיין את מוניקה לווינסקי לאחר הרצאה שנשאה האחרונה. כשלווינסקי נשאלה על ידי לוי האם היא מצפה להתנצלות אישית מהנשיא קלינטון, השיבה: "אני מצטערת, לא אוכל לעשות את זה" ועזבה את הבמה. לאחר מכן הבהירה לווינסקי כי לוי הפרה את הסיכום המוקדם שלא יישאלו שאלות בנושא. התקרית סוקרה בתקשורת העולמית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כתף שמאל? שימי לב לרמז. עיברי לימין (ל"ת)
    ירושלמית 01/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הרבה בריאות - אבל לא היית חסרה- ילד מכתה ח יכול להקריא
    בריאות 12/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא משנה מי מקריא את החדשות וחוזר על מה שנאמר מהבקר. לא מבינה בטרנדים כלכליים . תביאו כל יום משהו אחר- ותורידו עלויות. אנו בשנת 2024- מגיש חדשות לא שווה יותר מ-10,000 שח בחודש על הגשה יום יומית.
    סגור