בארץ

כוננות בצפון: דיווח ערבי - ישראל חיסלה מקורב לחסן נסראללה

על פי דיווחים בסוכנויות הידיעות הלבנוניות, כטב"ם ישראלי תקף מכונית באזור דמשק ליד מחסום של צבא אסד. הרכב עשה את דרכו מלבנון בדרך מביירות. חיזבאללה אישר את חיסולו של קרנבש, המלווה ושומר ראשו של נסראללה לשעבר. לא דווח על הרס נוסף סמוך למקום
מערכת ice | 
חסן נסראללה (צילום shutterstock)
על פי דיווח בסוכנויות הידיעות הלבנוניות הערב (שלישי) כטב"מ ישראלי תקף מכונית באזור דמשק ליד מחסום של צבא אסד. סוכנות יוניוז עדכנה כי אבו אל-פדל קרנבש, המלווה ושומר ראשו לשעבר של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה, הוא אחד המחוסלים בתקיפה, שהתרחשה על כביש ביירות-דמשק. 
הרכב עשה את דרכו מלבנון בדרך מביירות. שני מחבלים נהרגו במהלך התקיפה. הכביש הוא אחד מנתיבי הברחות הנשק האיראני לארגון הטרור הלבנוני. לפנות בוקר דווח על תקיפה ישראלית באזור באניאס בצפון סוריה. על פי פרסומים, התקיפה כוונה נגד מערכת הגנה אווירית איראנית. בסוריה לא דווח על הרס במקום. 
על פי הפרסום ב-ynet, ערוץ הטלוויזיה הסעודי אל-חדת' דיווח מפי מקורות כי המלווה לשעבר היה אחד היעדים בתקיפה. חיזבאללה אישר את חיסולו של קרנבש, המלווה ושומר ראשו של נסראללה לשעבר. בהודעת ארגון הטרור נמסר כי הוא התגורר בזוטר א-שרקייה בדרום לבנון.
"צה"ל ישלים בתקופה הקרובה את התחקירים המבצעיים של אירועי ה-7 באוקטובר", נמסר בהודעת דובר צה"ל הבוקר. "לאחר סיכום התחקירים, הם יוצגו קודם לקהילות יישובי וקיבוצי הדרום, למשפחות החטופים ולמשפחות השכולות, ולאחר מכן יפורסמו בשקיפות לציבור. כלל התחקירים יפורסמו באתר צה"ל ויהיו נגישים לכל אזרח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה