ויראלי

הצל חוגג יום מאושר: "לא מאמין שאני כותב את זה"

הצל קיבל דרגות מהמשטרה וכתב בצורה נלהבת: "כשמפקד המחוז בנוכחות השר קראו לי לבמה והעניקו לי את הדרגות, התרגשתי כמו שלא התרגשתי מול עשרות אלפים במנורה. כשראיתי את משפחתי על הרגליים מוחאים כפיים בדמעות כמעט שדמעתי איתם ושם הבנתי את גודל ההישג"
מערכת ice |  4
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
אחרי שהקים יחידות כוננות בצל אירועי ה-7.10 שהראו עד כמה כל עיר זקוקה לכוח שיגיב מיידית במקרה של אירוע טרור המוני, הצל יואב אליאסי קיבל כבוד ענק  עם דרגות על כתפו, ממשטרת ישראל.
הצל העלה פוסט לאינסטגרם בו כתב: "אני לא מאמין שאני כותב את זה. אתמול היה לי את אחד הימים המרגשים שהיו לי, אתמול קיבלתי דרגות פקד! שנים אני נלחם על האמת שלי, וכבר קיבלתי את זה שלעולם אני לא אקבל הכרה או תודה והאמת היא שכבר הפכתי להיות חסין. אבל אתמול זכיתי לקבל דרגות קצונה על הפעילות שלי והקמת יחידת הכוננות שעצרה עשרות שב"חים ועושה לילות כימים כדי לשמור על ביטחון העיר".
 
עוד כתב: "כשמפקד המחוז בנוכחות השר קראו לי לבמה והעניקו לי את הדרגות, התרגשתי כמו שלא התרגשתי מול עשרות אלפים במנורה. כשראיתי את משפחתי על הרגליים מוחאים כפיים בדמעות כמעט שדמעתי איתם ושם הבנתי את גודל ההישג. זה ניצחון עבורי, עבור משפחתי ועבור כולנו! אני יודע שיהיו אנשים שלא יאהבו את הרעיון ויעשו הכל כדי להרוס אבל אני ב7.10 השתניתי והסדרי עדיפויות שלי השתנו ולמרות הציקצוקים נלחמתי להקים יחידת כוננות מבצעית מאומנת ומאובזרת בשביל לשמור גם על ילדי הגדולים שבשונאיי ומתנגדיי ולמעשה שביום קריאה תהיה שם לתת מענה מבצעי".
הצל המשיך: "אתמול אני והיחידה עשינו תצוגת יכולת מול פיקוד המשטרה הבכיר שלא הייתה מביישת את היחידות המיוחדות ביותר של המשטרה ואתמול חוץ מהענקת הדרגה, יחידת הכוננות שלי הפכה ליחידת הכוננות של כל המחוז (מבת ים ועד רשפון) שזה צעד ענק וחסר תקדים".

לסיום הוא כתב בהתרגשות: "היחידת כוננות מורכבת מעשרות לוחמים בסיירות וביחידות המובחרות ביותר בצה"ל והמשטרה בפיקודי ובפיקוד נפתלי ברזני שהיה צלף ביחידת היס"מ עשור וגם הוא קיבל דרגות אתמול. אני גאה בכל לוחמי יחידת הכוננות והמשטרה ותודה למשפחה שלי ולכם על התמיכה והאמונה. אני ממש מתרגש!
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    צפון קוריאה
    קין ג'ון היל 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ונניח שהצל מזהה יהודי שמנסה להניח מטען חבלה בלב ישוב ערבי כיצד ינהג ? לשם אנחנו רוצים להגיע ?
    סגור
  • 3.
    מגיע לך הרבה יותר
    אבי 07/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יואב אתה גיבור ישראל. כמו החיילים שלנו. מה שאתה עושה עובר עם ישראל. אין לזה מחיר .ישר כוח גדולללללל
    סגור
  • 2.
    אם סיימת בהצלחה קורס קציני משטרה
    סאבלימיניגון 2.0 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז כל הכבוד. אם לא אז רק אזכיר שגם טקצ׳נקו הגדול היה סרן בצבא ברה״מ…
    סגור
  • 1.
    הצל
    אני 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זהו סופית המשטרה הלכה לעולמה והמדינה הלכה פייפן. אין מילים
    סגור