ויראלי

הצל מתפוצץ על עוקביו: "אני פשוט מתבייש, תרמו גרושים"

הצל שיתף פוסט כועס במיוחד על ההתייחסות לפוסט שהעלה בו ביקש תרומות לחיילים "מה שבאמת בושה מעבר לחוסר תרומות זה החוסר תגובות, לא רוצים אל תתרמו, אבל תגיבו להם, תגנו על הלוחמים שלנו, נשבר כבר"
מערכת ice |  2
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ שריה דיאמנט)
היום, (רביעי) הראפר והפעיל החברתי יואב אליאסי או בכינויו "הצל", פרסם בחשבון האינסטגרם פוסט בו הוא מתעצבן על עוקביו מכיוון שלא תרמו כשפרסם בפייסבוק בקשה לתרומה לחיילי צה"ל, עוד כעס על תגובות שקיבל על הפוסט שטענו שהממשלה היא זו שצריכה לממן את החיילים.
כך כתב הצל: "בושה, אני פשוט מתבייש. לפני כשעה פרסמתי תרומות למען לוחמים, עזובו שפייסבוק חסמו לי את התפוצה לגמרי כי הם לקחו צד במלחמה וסגרו את השלטר. עזבו שבשעה תרמו גרושים לעומת פעם, לא מספיק לציוד לחייל אחד.עזבו שאף אחד לא משתף, כאילו אני לא מבין מה הבעיה ללחוץ שיתוף. הבושה האמיתית ש-90 אחוז מהתגובות הן תגובות שנאה של ה0מאל הקיצוני הבזוי לתרומות למען הלוחמים שמתים עבורם".
לסיום כתב: "אבל מה שבאמת בושה מעבר לחוסר תרומות זה החוסר תגובות, לא רוצים אל תתרמו, אבל תגיבו להם, תגנו על הלוחמים שלנו, נשבר כבר. לינק לתרומות בתגובה הראשונה או באינסטגרם בסטורי. ומי שלא יכול לתרום שישתף, מה הבעיה?".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    המדינה צריכה לדאוג לחיילים מכספי משלם המיסים (ל"ת)
    דן 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    הצל
    איצקו 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תפנה לילדז אולי הוא יתרום לך.
    סגור