בעולם

בן סטילר על רצח החטופים: "חייהם נלקחו באופן אכזרי"

השחקן ההוליוודי היהודי כותב על החטופים הישראלים שהוצאו להורג בידי מחבלים: "ליבי יוצא אליכם"
מערכת ice | 
בן סטילר (צילום התוכנית של גרהאם נורטון YOUTUBE BBC)
ההסברה של ישראל עובדת סביב השעון והפעם נראה שכוכב הוליוודי עושה חלק מהעבודה עבורנו, כשהוא משתף ציוץ תמיכה בישראל ובמשפחות החטופים.
השחקן ההוליוודי המפורסם התייחס הלילה (שלישי) לרצח החטופים ושחרור גופותיהם לישראל. בציוץ שפרסם בטוויטר כתב סטילר: "שולח את אהבתי ותמיכתי למשפחות החטופים, שחייהם נלקחו מהם באופן כל כך אכזרי. הרבה אנשים משתתפים בכאב הזה. ליבי יוצא אליכם".
 
בן סטילר הוא לא השחקן המפורסם היחידי שהביע תמיכה בישראל. שחקנית הקולנוע והכוכבת ההוליוודית המוכרת גווינת' פאלטרו שיתפה אתמול סטורי מרגש בחשבון האינסטגרם שלה לטובת החטופים ומשפחותיהם.
בסטורי שהעלתה למיליוני העוקבים שלה ניסחה פאלטרו פוסט תנחומים עבור משפחות החטופים: "עבור המשפחות של כל חטוף שחייו נגנבו. חשבתי עליכם בכל יום במשך 11 חודשים, אבל היום אני מוסרת לכם את ליבי".
גם כוכבת "צער גידול בנות", קנדס קמרון, שהתפרסמה בתפקידה של דיג'יי טאנר בסדרה, שיתפה ביממה האחרונה פרסומים שמעוררים הזדהות ותמיכה עם ישראל.
באחד מהם פרסמה קמרון את תמונתם של החטופים ושיתפה את הסיפורים עליהם באינסטגרם. קמרון ידועה כתומכת נלהבת של ישראל ואף ביקרה בארץ בעבר במסגרת טיול של נוצרים צלבנים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה