טלוויזיה

מגיש חדשות כאן 11 חושף בכאב: "אני מסתובב עם גוש עצום בגרון"

אמיר תיבון, כתב בעיתון "הארץ", תקף את השרים גולדקנופף וסמוטריץ' בטענה כי הם חגגו בחתונת בתו של ראש המטה של שר הבינוי והשיכון, מספר שעות לאחר הבאתם למנוחות של ששת החטופים. עקיבא נוביק, שלא הסכים עם דבריו, חשף: "אני מסתובב עם גוש עצום בגרון מאז מוצאי שבת ומתפקד בקושי, אבל מבין שאנשים ממשיכים לקיים את חייהם"

מערכת ice | 
חדשות כאן (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
עיתונאי "הארץ" אמיר תיבון, מתח ביקורת חריפה על שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדנופף, שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', לאחר שאמש (שני) השתתפו בחתונת בתו של מוטי בבצ'יק, ראש המטה של השר יצחק גולדקנופף. 
"ישראל 2024: שש משפחות שהילדים שלהן שירתו בצבא, תרמו למדינה, נחטפו לעזה ונרצחו, קוברות אותם. כמה שעות אחר כך, השר גולדקנופף מלך המשתמטים, והשר סמוטריץ, שהתגייס בגיל 28 לשנה וקצת בקריה, חוגגים ורוקדים. ממשלת סדום החריבה את המדינה", כך צייץ אמיר תיבון בחשבון ה-X שלו.
העיתונאי עקיבא נוביק, מגיש חדשות הלילה של כאן 11, מיהר להביע את עמדתו בנוגע לציוץ של אמיר תיבון. "לא מסכים עם אמיר ידידי. אנשים הוזמנו לחתונה ומגיעים לומר מזל טוב. לא צריך לבטל חתונות ולא צריך להפסיק לחיות", כתב נוביק. 
 
בהמשך הציוץ, כתב העיתונאי עקיבא נוביק בכאב, כי מותם הטרגי של ששת החטופים שאותרו וחולצו על ידי כוחות צה"ל, השפיעו משמעותית על מצב רוחו. "אני אישית מסתובב עם גוש עצום בגרון מאז מוצאי שבת ומתפקד בקושי, אבל מבין שאנשים ממשיכים לקיים את חייהם, וזה כולל גם ביקור בחתונה של חבר לעבודה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה