תקשורת ומדיה

צלם כאן 11 התעמת עם משפחות החטופים: שתי אמהות התעלפו בגללו

צלם של "כאן 11", ניסן להט, שהוא למעשה פרילנסר של תאגיד השידור, התעמת עם חלק ממשפחות החטופים במסיבת עיתונאים. העימות הפך לקשה, ושתי אימהות נסערות של חטופות התעלפו בגללו: "תתבייש לך"
מערכת ice |  5
בניין התאגיד בירושלים (צילום שי אפשטיין)
אירוע מביש התרחש היום (ראשון) בסיום מסיבת העיתונאים שערך יו"ר ההסתדרות הכללית, ארנון בר דוד, בה הודיע על השבתה כללית של המשק מחר החל מהשעה 06:00, כאשר צלם של "כאן 11", ניסן להט, שהוא למעשה פרילנסר של תאגיד השידור, התעמת עם חלק ממשפחות החטופים שהיו במקום.
על פי דיווח ב"וואלה!", להט צעק לעבר משפחות החטופים שהיו במקום: "איך השביתה הזאת תורמת לביטחון ישראל? תשרפו את המדינה, תשרפו את האסמים ויהיה טוב פה". אמו של החטוף מתן צנגאוקר, עינב צנגאוקר, השיבה לו, אך זה קטע אותה באמצע והשתלח בה: "זה לא יהיה הפתרון".
האם השיבה לו: "אני אומרת לך שזה הפתרון כי עד שהבן שלי חוזר הביתה אין מדינה ולא תהיה מדינה". יו"ר ארגון העיתונאים, הצלם אלירן חיאט, נכנס בצלם: אתה התבלבלת, זה לא פייסבוק פה ולא טוויטר, אתה חצוף! מה שאתה עושה זה בושה!"
בהמשך, על פי "וואלה!", מספר אמהות של חטופים צרחו לעברו: "תתבייש לך". בנוסף על כך, שתי אמהות של החטופות לירי אלבג ודניאלה גלבוע התעלפו בעקבות העימות הקשה מול הצלם של התאגיד, באירוע מבזה במיוחד לו אין מקום בתקשורת הישראלית.
מכאן חדשות נמסר בתגובה לפרסום של "וואלה!": "הדברים שנאמרו על ידי הצלם, אדם שאינו עובד התאגיד (פרילנסר) והדרך שבה נאמרו הם על דעתו בלבד. חטיבת החדשות של כאן מתנערת באופן החריף ביותר מהתנהגות זו. חטיבת החדשות עומדת לצד משפחות החטופים מאז 7 באוקטובר, ובוודאי בשעות ובימים קשים אלה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תגובה
    משה 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גבר שבגברים הם חושבים שמגיע להם הכל חבורת אנרכיסטים
    סגור
  • 1.
    צלם כאן
    דליה 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    4 3
    כל הכבוד לצלם כך צריך לנהוג עם משפחות שחטפו תשעה מיליון בני אדם כבני ערובה של הילדים החוטפים גלהם החטופים לא חשובים יותר מכל האזרחים תתיבשו משפחות אנכיות
    סגור
  • איפה הערבות ההדדית?
    כמה אגואיזם 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המדינה נגמרת
    סגור
  • זו לא ערבות הדדית, זו פגיעה באחר. (ל"ת)
    אבי 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הלוואי והבן שלך יטבח בעזה
    ביביסטית מסריחה 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ואת תמותי מסרטן
    סגור