בארץ

סמוטריץ': "המצב כעת דומה ללילה שבין השישי לשביעי באוקטובר"

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' התייחס לתפיסת מכוניות התופת ביו''ש ומזהיר "המצב ביו״ש כעת דומה ללילה שבין השישי לשביעי לאוקטובר, השאלה אם נחזור לישון חלילה או שהפעם נתעורר" ומבהיר על הצורך בשורת צעדים בעניין
דורון בלוך |  1
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' התייחס לאירועים האחרונים ביו''ש, בהם תפיסת מכוניות התופת שהוכנו לפגיעה אך נתפסו טרם הפעלתן. בדבריו על האירועים, אמר השר סמוטריץ' כי אלו נמנעו "בניסים גדולים מאוד ובסייעתא דשמיא והרבה תושייה וגבורה של הסייר והמערכת הבטחונית ושל לוחמי צה''ל" אך הוסיף להבהיר "אבל אנחנו לא סומכים על הנס".
"המצב ביו״ש כעת דומה ללילה שבין השישי לשביעי לאוקטובר, השאלה אם נחזור לישון חלילה או שהפעם נתעורר ונעשה את מה שדרוש גם בהגנה" מזהיר השר סמוטריץ' ומדגיש בנחרצות "לצאת מהקונספציה, החיים שלנו קודמים לאיכות החיים שלהם", ומבהיר את עמדתו לצורך בשורת צעדים למניעת אירועי טרור עתידיים.
לדבריו, יש צורך לסגור את הצירים, ואף "הרבה יותר מזה, בהתקפה". עוד הוא מוסיף, כי במקביל, ישנו צורך בחיזוק ההתיישבות, וכן החלת הריבונות ביהודה ושומרון. ובנוסף ישנו הצורך לפעול "לגדיעת התקווה של האויב שלנו שמניעה את הטרור שלו". אך אינו מפרט מה הצעדים אשר יובילו לגדיעת התקווה. וכן אינו מציין מה הינו יקדם לשם כך בהיותו שר בממשלה וחבר בקבינט.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ודאי שהמצב דומה . כל עוד אותה קבוצת אנשים חסרי יכולות, (ל"ת)
    דני 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור