בארץ

לפיד על הצהרת נתניהו: "לדבריו היתה משמעות נוראה אחת"

לאחר הצהרת נתניהו, באופוזיציה תקפו את דבריו. לפיד: "לא רק לבן גביר מותר להציב אולטימטומים". גנץ: מי ששוב מציג מצגת עם שרטוטי טילים, ראוי שיציג גם מצגת עם שחרור חטופים"
דורון בלוך |  2
יאיר לפיד, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד התייחס להצהרת רה''מ נתניהו הערב בעניין המצב המלחמתי, ותקף את התנהלותו ואת שרי הממשלה על כך "ציר פילדלפי לא באמת מטריד אותו, אלא ציר בן גביר סמוטריץ'. זה הטריק החדש שלו כדי למנוע את התפרקות הקואליציה שלו".
בדבריו, תקף חה''כ לפיד את רה''מ "נתניהו לפחות אמר אמת אחת: שהוא לא רוצה לסיים את המלחמה. אמר את זה שלוש פעמים, שהוא לא רוצה לסיים את המלחמה, מה שאומר שהוא לא רוצה לעשות עסקת חטופים, הוא רוצה מלחמה לנצח. לדבריו הערב היתה משמעות נוראה אחת: הוא לא יעשה עסקה".
"אני קורא מפה לאנשים ולמפלגות האחראים יותר בקואליציה. לא רק לבן גביר מותר להציב אולטימטומים, גם לכם מותר. אתם יכולים להגיד: אם לא תהיה עסקה, לא תהיה ממשלה. בניגוד למה שהוא אמר, הוא תמיד הראשון בחדר להכנע ללחצים" סיים לפיד את דבריו.
גם חה''כ בני גנץ הגיב לדברי נתניהו, ואמר ״מדהים שמי שפחד להיכנס לתמרון בעזה, ולא רצה לתמרן כלל בחלק הדרומי, מסביר היום לכל המדינה את החשיבות של ציר אחד שהוא לא רצה להיכנס אליו".
בדבריו, הסביר גנץ את עמדתו לעומת נתניהו "כמו שהחלטנו לתמרן ברצועת עזה למרות הלחצים מכל העולם, כמו שחזרנו להילחם כשהופר המתווה הראשון, כמו שתקפנו בעומק לבנון ועוד נתקוף וכמו שתקפנו בנמל חודידה, צה"ל יגיע לאן שצריך, ומתי שצריך" את דבריו סיים בביקורת נוקבת "מי ששוב מציג מצגת עם שרטוטי טילים, ראוי שיציג גם מצגת עם שחרור חטופים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יאיר המטורלל
    סימה 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אי אפשר לשמוע אותך. מסלף את הדברים
    סגור
  • 1.
    דיעה אישית
    yuvi 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מבינה מי הטיפוסים שמצביעים ללפיד, הוא לא יותר מבלון ריק מתוכן.....
    סגור