בארץ

לפיד: "לא נשבעת אמונים לנתניהו ובן גביר. אלא למדינת ישראל"

יו''ר האופוזיציה פרסם מכתה הפונה לח''כים מהקואליציה בו כתב "עליך לדרוש עסק חטופים ולומר בבירור שאם היא לא תמומש, לא תוכל להמשיך להיות חלק מהקואליציה". ובפנייתו השמיט במופגן שתי מפלגות 
דורון בלוך |  1
בנימין נתניהו, יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, Alex Kolomoisky/POOL)
יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד פרסם היום (שני) מכתב פתוח לחברי הכנסת ממפלגות הקואליציה, בו פנה אליהם תחת באזכור תפקידם ומקומם, ובבקשה מהם לדרוש עסקת חטופים כתנאי להישארות בקואליציה.
במכתבו, פתח חה''כ לפיד במילים "אי אפשר להמשיך ככה. המדינה בהתפרקות, החטופים מתים אחד אחד, הצבא במשבר העמוק בתולדותיו" והוסיף "החברה הישראלית מתרסקת. אתה חלק מזה, אתה שותף  לאסון הגדול בתולדות המדינה ונושא באחריות לכל החלטות הקבינט והממשלה". והוסיף לציין "השבר הגדול לא הסתיים בשביעי לאוקטובר, הוא התחיל אז".
"זה הרגע לזכור" המשיך לפיד "לא נשבעת אמונים לנתניהו ובן גביר, אלא למדינת ישראל. נשבעת לשמור על חיי ילדינו ועל שלמותה של המדינה". עוד בהמשך מכתבו אמר "את החמאס נכריע, אבל בהתמוטטות פנימית לא נעמוד".
את דבריו סיים חה''כ לפיד בפנייה "למען העם ומדינת ישראל, המשפחות והחיילים, עליך לדרוש עסקת חטופים ולומר בבירור שאם היא לא תמומש, לא תוכל להמשיך להיות חלק מהקואליציה".
בדברים שפרסם חה''כ לפיד בחשבון ה-X שלו בעניין זה, פנה לחברי הכנסת מהליכוד, ש''ס, ויהדות התורה. זאת, כאשר במופגן אינו מזכיר בפנייתו את המפלגות הציונות הדתית ועוצמה יהודית.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין תגובות כי את לא מעניין
    אמיר אדרי 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפס
    סגור