בארץ

חה''כ זעק בכאב: "מה המשמעות של מדינת ישראל?"

חה''כ יוראי להב הרצנו זעק כנגד גפני במהלך ועדת הכספים על אי התקדמות המו''מ לשחרור החטופים "הקמנו את המדינה הזאת כדי שהשואה לא תחזור. מה המשמעות? אם אנחנו יושבים כאן בדיונים השקטים שלנו כשהם מתים שם. מה המשמעות שלנו כאן?"
דורון בלוך | 
צילום ערוץ הכנסת
במהלך דיון שהתקיים היום (שני) בוועדת הכספים במשכו הכנסת בירושלים, זעק חה''כ יוראי להב הרצנו (יש עתיד) מ לעבר יו''ר הועדה, חה''כ משה גפני (יהדות התורה) על ניתוק הממשלה וקיום הדיונים בעת שישנם חטופים עדיין.
"חטופים שהגיעו לעזה חיים הוצאו להורג" פתח חה''כ הרצנו ופנה לחה''כ גפני "גפני האדישות שלך הורגת אותם. הם הופקרו במשמרת שלכם. אתה יודע יותר מכולנו שנתניהו גזר את גורלם, העדיף את ציר פילדלפי או שקר כלשהו עליהם. איפה אתה?".
עוד הוסיף למתוח ביקורת נוקבת "איפה מצוות פדיון שבויים? מה המשמעות של היהדות אם לא לחלץ אותם משם? מה את האדישות הזאת? הקמנו את המדינה הזאת כדי שהשואה לא תחזור. מה המשמעות? אם אנחנו יושבים כאן בדיונים השקטים שלנו כשהם מתים שם. מה המשמעות שלנו כאן? מה המשמעות של מדינת ישראל אם לא לחלץ את השבויים שלנו מהשבי?".
את דבריו סיים חה''כ הרצנו באמירה "מחמאס אין לי ציפיות, מהארגון הרצחני המזעזע הזה. יש לי ציפיות מהממשלה של אזרחי ישראל". וחתם "גפני, האדישות שלך הורגת אותם. איך אפשר להמשיך ככה תגיד לי?".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה