בארץ

"הפסיקי לקלל את הציבור שמשלם לך": ח''כ הרצנו עונה לגוטליב

חה''כ טלי גוטליב התבטאה כנגד מתנגדי נתניהו בביטויים "צריך להיות טיפש בריפיון שכלי מוחלט" ו"די לטימטום!". בתגובה ענה לה חה''כ יוראי להב הרצנו "הפסיקי לעלוב ולקלל את הציבור שמשלם לך את שכרך"
דורון בלוך | 
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חברת הכנסת טלי גוטליב תקפה בחשבון ה-X שלה את מתנגדי נתניהו, וטענה כי זו הסיבה שנתניהו אינו מסכים לעסקה לשחרור החטופים "צריך להיות טיפש בריפיון שכלי מוחלט כדי לומר שרה״מ מטרפד עיסקת חטופים!" תקפה חה''כ גוטליב בדבריה.
עוד הוסיפה חה''כ גוטליב לטעון "אני על אנשי המרי האזרחי לא מתפלאית מכלום, שהרי הם עסוקים בשכלול תבוסתנות תוך ניצול כאבן האדיר של משפחות החטופים. אין פלא שסינוואר שמקיף עצמו בחטופים לא מסכים לעיסקה! הוא יודע שהישארות חטופים בידיו פוגעת קשות בחוסנה של החברה הישראלית. תמשיכו להאשים את הממשלה וסינוואר ימשיך להתנגד לעיסקה. זו המשוואה". וסיימה באמירה  "במקום לומר ״די לטירפוד״ אומר די לטימטום!".
בתגובה, ענה לה חה''כ יוראי להב הרצנו (יש עתיד):  "היי טלי, חלפו 323 ימים. אם נתניהו לא יודע להשיג את מטרת המלחמה הראשונה, החשובה והדחופה ביותר - החזרת החטופים, שישים את המפתחות ויתן להנהגה שכן מסוגלת". ובסוף דבריו העמיד אותה על מקומה על ניסוח ההתבטאות שלה "ואנא, הפסיקי לעלוב ולקלל את הציבור שמשלם לך את שכרך".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה