בארץ

"במקום לתקוף אותי בטוויטר תתחיל לתקוף את חיזבאללה"

גלנט התבטא כנגד השר בן גביר וטען כי "מעשיו חסרי האחריות מסכנים את הביטחון הלאומי של מדינת ישראל ויוצרים פילוג פנימי בעם". בתגובה ענה לו בן גביר "הבטחת להחזיר את לבנון לתקופת האבן, בינתיים אתה מחזיר את הצפון לתקופת האבן"
דורון בלוך |  1
יואב גלנט, איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ שריה דיאמנט, יונתן זינדל)
שר הבטחון יואב  גלנט התבטא כנגד השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר, זאת על רקע מכתבו של ראש השב"כ רונן בר כי התנהלותו של השר בן גביר מסכנת את בטחון  המדינה.
בדברים שהעלה בצורה פומבי בחשבון ה-X שלו, כתב השר גלנט: "מול המעשים חסרי האחריות של השר בן גביר המסכנים את הביטחון הלאומי של מדינת ישראל ויוצרים פילוג פנימי בעם, ראש שירות הביטחון הכללי ואנשיו מבצעים את תפקידם ומתריעים מפני ההשלכות החמורות של מעשים אלו".
מצידו, השר בן גביר לא נשאר חייב, והגיב לגלנט בביקורתיות "הבטחת להחזיר את לבנון לתקופת האבן, בינתיים אתה מחזיר את הצפון לתקופת האבן". והוסיף בעקיצה "במקום לתקוף אותי בטוויטר, תתחיל לתקוף את החיזבאללה בלבנון".

גם יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד הגיב למכתבו של בר, וכתב "מכתבו של ראש השב"כ הוא התראה אחרונה מפני האסון הבא. הממשלה לא תוכל לטעון "לא ידענו", ראש הממשלה לא יוכל לומר, "לא משכו בדש מעילי". הם הוזהרו. ממשלת האסונות שוב צועדת להתרסקות הבאה של הבטחון הלאומי".
וסיים באמירה "את בן גביר וחבורת הקיצונים שלו צריך להרחיק מכל מוקד של קבלת החלטות. את הפרות החוק ההמוניות ביו"ש צריך לעצור ביד קשה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלה מילים כדורבנות הוא שכח שהבטיח להחזיר אותם לתקופת
    אבי 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האבן למדת מהר מאוד איך לשקר לעם כדוגמת בנט בגדי המלך החדשים כולכם ברברנים בלי מעשים איך נחזור הבייתה אנחנו 10 חודשים מחוץ לבית מלחמת אין ברירה להשמיד את כל לבנון שהם יבקשו הפסקת אש
    סגור