נדל"ן ותשתיות

חצי מיליון שקל על חשבון המדינה: לאן טסה השרה מירי רגב?

שרת התחבורה צפויה לבקר בניו דלהי בתחילת ספטמבר. אליה יצטרפו גם מנהל רשות הספנות והנמלים, מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, הדובר והעוזרת האישית. אלא שרגב ביקרה בהודו רק בחודש פברואר. בבקשה צוין כי הביקור חיוני לחיזוק הקשרים עם חברות הודיות לאור ההתמודדות עם חברות סיניות
מערכת ice |  2
מירי רגב (צילום פלאש 90/ שיר טורם)
העלות של ביקור שרת התחבורה מירי רגב בניו דלהי, שתוכנן להתקיים בתחילת ספטמבר, צפויה להגיע ל-500,000 שקל. הסכום כולל טיסות, לינה, אבטחה וכלי רכב עבור המשלחת, המורכבת בין השאר מצדוק רדקר, מנהל רשות הספנות והנמלים, עידן מועלם, מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, הדובר דודו סאסי והעוזרת האישית רעות גטה.
לפי פרסום בלעדי של אסף זגריזק בגלובס, ביקור זה, שיתקיים במשך שמונה ימים, תוכנן תחילה לכלול גם את יו"ר נתיבי ישראל ופעיל הליכוד יגאל עמדי ויו"ר רכבת ישראל משה שמעוני. עם זאת, שמעוני הודיע כי למרות שנכלל בבקשת רגב לטוס, הוא לא ילווה את המשלחת. אם יחליט לנסוע, עלות הגעתו לא תמומן על ידי הממשלה.
 

שרת התחבורה ביקרה בהודו רק בפברואר האחרון, במהלך סיור שארך זמן רב וכולל גם את סרי לנקה. אז, היא הבטיחה להביא 100,000 עובדים זרים מהודו להחלפת פועלים פלסטינים, הבטחה שטרם מומשה. לפי משרד התחבורה, הביקור המיועד להודו נועד להשתתף בכנס התעשייה ההודית ולפגוש שרים וחברה הודית מרכזית – אדאני, שמפעילה את נמל חיפה. עם חברת אדאני קיימת מחלוקת לגבי ההסדרה בנמלים. 
בבקשה צוין כי הביקור חיוני לחיזוק הקשרים עם חברות הודיות לאור ההתמודדות עם חברות סיניות, הנחשבות לבעייתיות בתקופה הנוכחית. זאת הפעם הראשונה שבה המדינה מכירה באופן רשמי בקשיים בהתקשרות עם חברות סיניות, צעד שעשוי לפי גורמים להוביל למשבר דיפלומטי.
במשרד החוץ והאוצר ציינו לגלובס: "לא קיימת החלטת מדיניות הפוסלת מדינות מסוימות".
מלשכת השרה סירבו להגיב לכתבה בגלובס.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לפני משפט, החליטה לנצל את התפקיד עד הסוףמו
    מופקרת 09/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חצי מיליון שקל על חשבוננו, חצופה. הלואי שימצאו גידול בגופך בקרוב ותפסיקי לבזבז כסף לא שלך. תיראי שזה יקרה כי הגזמת ,חצופה עלוקה
    סגור
  • 1.
    רגב מול פרס
    יוספה 09/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה עשרות פעמים טס שמעון פרס המושחת ? 100 מליון שקלים תקציב מוסד הנשיאות המושחת. 10 מליון שקלים ליום ההולדת ה-90 של אדריכל הסכם אוסלו שהביא אחריו 1500 נרצחים בהתפצצות האוטובוסים. למה הוא לא מת בגיל 80 היו נחסכים 1500 נרצחים.
    סגור