תיירות

הטיסות ליעד הזה יתארכו ב-3 שעות: בשורה קשה לנוסעים

הטיסה למומבאי, שבעבר ארכה כ-5.5 שעות, מתארכת כעת לכמעט 8 שעות. באופן דומה, הטיסה לניו דלהי מתארכת מ-6.5 שעות ל-9 שעות. התארכות זו של זמני הטיסה מציבה אתגר כלכלי משמעותי בפני חברות תעופה שעשויות לחזור להפעיל את הקו
מערכת ice |  2
ביטולי טיסות-אילוסטרציה AI
חברות תעופה ישראליות יצטרכו להתמודד עם התארכות שעות הטיסה להודו וזאת בעקבות האיסור על טיסות ישראליות לחצות את שמי עומאן, ובכך משך הטיסות של  ליעדים בהודו התארך באופן ניכר, זאת כשהקו עשוי לחזור והחברה רוצה להפעיל אותו, אך כעת הוא מרחיק זאת.
כך, הטיסה למומבאי, שבעבר ארכה כ-5.5 שעות, מתארכת כעת לכמעט 8 שעות. באופן דומה, הטיסה לניו דלהי מתארכת מ-6.5 שעות ל-9 שעות. התארכות זו של זמני הטיסה מציבה אתגר כלכלי משמעותי בפני חבורת תעופה שעשויה לחזור להפעיל את הקו.

כתוצאה מכך, חברת התעופה אל על אינה מתכננת לחדש את קווי הטיסה שלה להודו בעתיד הקרוב. ההארכה המשמעותית של זמן הטיסה, יחד עם העלויות הנוספות הכרוכות בכך, הופכת את הקווים הללו ללא כדאיים מבחינה כלכלית עבור החברה.
בעבר, האישור לטוס מעל עומאן נחשב להישג משמעותי עבור חברות תעופה ישראליות כמו אל על. ביטול אישור זה מצד עומאן מציב את אל על בפני אתגרים תפעוליים וכלכליים משמעותיים בהפעלת קווים להודו. המלחמה בעזה וכמובן המתיחות מול איראן גורמות ללא מעט אתגרים חדשים לחברות התעופה בישראל שנאלצות לשנות תכניות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    המטוס יעשה סיבוב ליד תימן החות'ית חחחח (ל"ת)
    חות'י 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בתגובה צריך לעצור להם את אספקת המים. מצידי שיתייבשו (ל"ת)
    יצחק 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור