תקשורת ומדיה

עקיבא נוביק מתפוצץ על מגישי ערוץ 14: "שני ליצנים - איזה עולב"

לאחר שעקיבא נוביק פרסם ציוץ נגד בני המגזר החרדי, מיהר ינון מגל לתקוף אותו ברשת החברתית X. בעקבות כך, השניים החלו לעקוץ זה את זה ברשת החברתית ולעורר עניין בקרב הגולשים. ינון מגל: "האיש עשה שירות בגל"צ כן? איפה הוא ואיפה לומדי התורה?"

מערכת ice | 
עקיבא נוביק (צילום אינסטגרם/ akiva_novick)
ינון מגל, מגיש תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 14, ידוע כאיש תקשורת דעתן אשר מרבה למתוח ביקורת חריפה על מתנגדי ממשלת הימין בכלל וראש הממשלה בנימין נתניהו בפרט. לאחרונה, נרשמו חילופי עקיצות בין מגל לבין עקיבא נוביק, מגיש מהדורת "חדשות הלילה" בערוץ כאן 11 ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). 
"מעניין עד כמה ההתרסקות של סמוטריץ׳ ומפלגתו בסקרים קשורה בהתנהלות המתרפסת שלהם מול העסקנים החרדים, והשתתפותם ביריקה הממוסדת בפרצופם של המשרתים", כך כתב עקיבא נוביק בציוץ שפורסם אמש ברשת החברתית X.
 
בתגובה לדברים אלו, מיהר ינון מגל לתקוף את מגיש מהדורת "חדשות הלילה" בערוץ כאן 11 וצייץ: "האיש עשה שירות בגל"צ כן? איפה הוא ואיפה לומדי התורה?". 
 
נראה כי אותה ביקורת שהפנה מגל כלפי נוביק, מגיש מהדורת "חדשות הלילה" בערוץ כאן 11, העסיקה ואף אולי הטרידה את מנוחתו. מספר דקות לאחר הציוץ של ינון מגל ברשת החברתית X, פרסם עקיבא נוביק ציוץ נוסף, עוקצני לא פחות, אשר התייחס לסוגיית חוק הפטור מגיוס, אשר אושרה לאחרונה. 
 
נוביק, שיתף ציוץ מתחילת החודש, בו מתח ביקורת חריפה על מגישי ערוץ 14, ינון מגל ושמעון ריקלין. לצד שיתוף הציוץ, תקף נוביק את מגישי ערוץ 14 וכתב: "עכשיו שני הליצנים מקדמים בכל הכוח את חוק אפליית הלוחמים. איזה בזיון. איזה עולב. מוכיחים את הכתוב במסכת אבות: התאווה והכבוד מוציאים את האדם מן העולם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה