תקשורת ומדיה

ינון מגל מתפוצץ על פרופ' אסא כשר: "מופרע - אפילו לא היה לוחם"

לאחר ששיתף סרטון שבו פרופ' אסא כשר משוחח על הקוד האתי של צה"ל, ינון מגל תקף את מחבר הספר "רוח צה"ל" וזוכה פרס ישראל בפילוסופיה ברשת החברתית X. ינון מגל: "רק צבא שאיבד כיוון מוסרי לאיש הנקלה והמופרע הזה לכתוב לו את 'הקוד האתי'. לפי ויקיפדיה הוא אפילו לא היה לוחם"

מערכת ice |  4
הפטריוטים (צילום מסך ערוץ 14)
ינון מגל, שדרן בתחנת הרדיו 103FM ומגיש תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 14, ידוע כאיש תקשורת דעתן אשר מרבה למתוח ביקורת חריפה על רבים ממתנגדי ממשלת הימין בכלל וראש הממשלה בנימין נתניהו בפרט. בציוץ שפרסם היום (ראשון) ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), תקף מגל את פרופ' אסא כשר, אשר עוסק בתחום הפרגמטיקה של השפה ובאתיקה מקצועית.  
מגל שיתף סרטון של אסא כשר ברשת החברתית X אשר בו הפרופסור לפילוסופיה באוניברסיטת תל אביב, מדבר על הקוד האתי של צה"ל. בציוץ שפרסם איש התקשורת ברשת החברתית X, תקף מגל את מחבר הספר "רוח צה"ל" וזוכה פרס ישראל בפילוסופיה וכתב: "רק צבא שאיבד כיוון מוסרי לאיש הנקלה והמופרע הזה לכתוב לו את 'הקוד האתי'".  בהמשך הציוץ, מגל עקץ את פרופ' אסא כשר והוסיף: "אגב, לפי ויקיפדיה הוא אפילו לא היה לוחם".
 
בסרטון שפרסם מגל ברשת החברתית X, שוחח פרופ' אסא כשר על הקוד האתי של צה"ל.  "אנחנו שומרים על טוהר הנשק, כי אנחנו רוצים להיות מדינה דמוקרטית ששומרת על העקרונות המוסריים שנמצאים בשורשיה".
עוד אמר פרופ' כשר: "לצה"ל יש מסמך אתי שבו מופיעים שני ערכים שלא מופיעים בשום קוד אתי אחר של שום צבא בעולם ואני מאוד גאה בזה. אחד מהם הוא חיי אדם והשני הוא טוהר הנשק", כך אמר פרופ' אסא כשר בנושא. 
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לאיל ינון
    אמ 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקנאה אוי הקנאה, כולם עוברים אתכם ברייטינג, מה? נו. מה לעשות. יש להם ולנוביק הרבה יותר צופים
    סגור
  • 3.
    ינון המלך (ל"ת)
    ליאת 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    גם סמוץ'-גביר לא לוחמים, .."ניקלים"
    המסיק 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    גם סמוץ'-גביר לא היו לוחמים ..אז ע"פ משנתו של המגל גם הם "ניקלים"??
    סגור
  • 1.
    הכל בובמייס , ינון מגל ,חרטטן מאוס (ל"ת)
    זאב 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור