תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 נגד בג"צ: "חוצפה - הגיע הזמן לפגוע בביטחון המדינה"

בג"צ הוציא צו על תנאי במסגרתו המדינה נדרשת לציין מדוע הוראת השעה לסגירת ערוץ אלג'זירה לא תבוטל. בעקבות כך, מיהר שמעון ריקלין למתוח ביקורת חריפה על בג"צ. שמעון ריקלין: "מבחינתו הגיע הזמן לפגוע בביטחון המדינה שוב כרגיל ללא רשות ללא אחריות וללא כל סמכות. איזו חוצפה"

מערכת ice | 
ערוץ 14 (צילום מסך ערוץ 14)
שמעון ריקלין, מגיש תוכנית הטלוויזיה "ריקלין ושות'" בערוץ 14, פרסם מוקדם יותר היום (ראשון) ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) והתייחס לפעולת בג"ץ על רקע הידיעה כי נועה ארגמני, החטופה ששוחרה אמש (שבת), הוחזקה על ידי עובד של כלי התקשורת אל ג'זירה. 
בציוץ שפרסם מוקדם יותר היום, ריקלין מתח ביקורת חריפה על שופטי בג"ץ וכתב: "כנראה שבתגובה לכך שהחטופה נועה ארגמני הוחזקה על ידי עובד אל גז׳ירה. בג"ץ הוציא צו על תנאי בעתירה נגד חוק אל ג'זירה שהוא חוק למניעת פגיעת גוף שידורים זר בביטחון המדינה".
 
בהמשך הציוץ שפרסם מגיש תוכנית הטלוויזיה "ריקלין ושות'" בערוץ 14, הוסיף איש התקשורת לטעון כי בג"צ פגע בביטחון המדינה בנושאים ביטחוניים אחרים: "הפעם האחרונה שבג"צ פגע בביטחון המדינה הייתה בכך שגרם לביטול הפרימטר הבטחוני. מבחינתו הגיע הזמן לפגוע בביטחון המדינה שוב כרגיל ללא רשות ללא אחריות וללא כל סמכות. איזו חוצפה". 
כידוע, מקודם יותר היום בג"צ החליט להוציא צו על התנאי, במסגרתו המדינה נאלצת להעניק הסבר מפורט מדוע הוראת השעה לסגירת ערוץ אלג'זירה לא תבוטל, זאת לאחר הפנייה של האגודה לזכויות האזרח בנושא.
על רקע דברים אלו, שר התקשורת, שלמה קרעי, חתם על הארכת הצווים האוסרים על שידורי כלי התקשורת אל ג'זירה בישראל. בציוץ שפרסם ברשת החברתית X, כתב: "לא נאפשר לערוץ הטרור אלג׳זירה לשדר בישראל ולסכן את לוחמינו. חתמתי עכשיו על הארכת הצווים האוסרים על שידורי ערוץ אלג׳זירה בישראל".
עוד כתב השר קרעי ברשת החברתית: "החלטה זו התקבלה פה אחת על ידי הממשלה, בהתבסס על חוות דעת מעודכנות מכל גורמי הביטחון, הקובעות באופן חד משמעי כי שידורי הערוץ מהווים פגיעה ממשית בביטחון. לאור חומרת הפגיעה בביטחון המדינה על ידי ערוץ הטרור אלג'זירה, אני משוכנע שצווי הסגירה יוארכו גם בהמשך בד בבד עם הארכת הוראת השעה הקבועה בחוק המסמיכה את שר התקשורת נגד גופי שידור זרים הפוגעים בביטחון המדינה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה