בארץ

סערת אלג'זירה: השר קרעי חתם על הארכת הצו לאיסור שידור

השר שלמה קרעי חתם על צו הארכת איסור שידורי ערוץ אלג'זירה בישראל, והדגיש כי הדבר חשוב לאחר שהתגלה כי עורך הערוץ בעזה הסתיר בביתו את החטופה נועה ארגמני
דורון בלוך | 
שלמה קרעי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחר שאתמול (שבת) התגלה כי החטופה נועה ארגמני שחולצה במבצע ההרואי הוחזקה בביתו של עובד ערוץ אלג'זירה, כפי שהבאנו כאן, אישרה הממשלה היום (שבת) פה אחד את המשך הצעדים כנגד הערוץ, ושר התקשורת שלה קרעי חתם על הצווים להמשך הצווים והמגבלות.
מהשר קרעי נמסר: חתמתי כעת על הארכת הצווים האוסרים על שידורי ערוץ אלג׳זירה בישראל. החלטה זו התקבלה פה אחד על ידי הממשלה, בהתבסס על חוות דעת מעודכנות מכל גורמי הבטחון, הקובעות באופן חד משמעי כי שידורי הערוץ מהווים פגיעה ממשית ביבטחון המדינה''.
 
קרדיט: דוברות
עוד אמר קרעי כי הצו הזמני הינו מתוך כוונה להארכה בהמשך ואמר כי ''לאור חומרת הפגיעה בביטחון המדינה על ידי ערוץ הטרור אלג'זירה, אני משוכנע שצווי הסגירה יוארכו גם בהמשך בד בבד עם הארכת הוראת השעה הקבועה בחוק המסמיכה את שר התקשורת לפעול כנגד גופי שידור זרים הפוגעים בביטחון המדינה''.
עוד הוסיף ''אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו ולחברי הממשלה על אישור הארכת הצווים ועל המחוייבות לפעול בכל דרך למען בטחון לוחמינו ואזרחינו. תודתי נתונה גם לכל העוסקים במלאכה במשרד התקשורת, במשרד המשפטים, במל"ל ובמזכירות הממשלה.״
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה