תקשורת ומדיה

ינון מגל רותח מעצבים: זה מה שעיתונאי "ידיעות אחרונות" כתב על נתניהו

לאחר שעינב שיף, עיתונאי ומבקר טלוויזיה בעיתון "ידיעות אחרונות", מתח ביקורת חריפה על רה"מ נתניהו, מיהר ינון מגל לתקוף אותו ברשת החברתית X. ינון מגל: "חסר רק שיגיד שהם לא 'הצ'חצ'חים השין גימלים' ונחזור היישר לשנות השבעים. תת רמה של קסטה"

מערכת ice |  2
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
ינון מגל, מגיש תוכנית הטלוויזיה הפופולרית "הפטריוטים" בערוץ 14, ידוע כאיש תקשורת דעתן בעל לשון חדה במיוחד. מגל, אשר מרבה למתוח ביקורת חריפה על מתנגדי ממשלת הימין בכלל ומתנגדי ראש הממשלה בפרט, תקף את עינב שיף, עיתונאי ומבקר הטלוויזיה של עיתון "ידיעות אחרונות"
בציוץ שפרסם ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), תקף מגל את שיף, לאחר שהאחרון מתח ביקורת חריפה בטורו על ראש הממשלה בנימין נתניהו. "עינב שיף מתרעלום אחרונות (בשבתו בלונדון...) כותב על אימי המלחמה בישראל, קובע שנתניהו הוא 'לא בן אדם'!! וש'ישראל היפה(!!) לא תשרוד אשיות כ"כ מכוערת'".
בהמשך הציוץ, מגל עקץ את מבקר הטלוויזיה של עיתון "ידיעות אחרונות" ומגיש הרדיו בתחנת הרדיו 102FM וכתב: "חסר רק שיגיד שהם לא 'הצ'חצ'חים השין גימלים' ונחזור היישר לשנות השבעים. תת רמה של קסטה".
כזכור, אמש פרסם מגל ציוץ חריף ברשת החברתית X ובמהלכו תקף את פרופ' אסא כשר, ממחברי רוח צה"ל. מגל מתח ביקורת חריפה על פרופ' כשר וכתב בציוץ ברשת החברתית X: "רק צבא שאיבד כיוון מוסרי לאיש הנקלה והמופרע הזה לכתוב לו את 'הקוד האתי'".  בהמשך הציוץ, מגל עקץ את פרופ' אסא כשר והוסיף: "אגב, לפי ויקיפדיה הוא אפילו לא היה לוחם". 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רעב
    רונלדו 06/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ינון התותח
    סגור
  • 1.
    לשון חדה? זיקית מצוייה
    ינון מגל 06/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לשון כהה מחומר מוזר
    סגור