תקשורת ומדיה

עיתונאי ידיעות אחרונות עזב אחרי 17 שנה: זה הכתב שמחליף אותו

קובי נחשוני, העיתונאי הוותיק הודיע שהוא עוזב את ידיעות אחרונות ו-YNET אחרי 17 שנה. מי שיחליף אותו ככתב דתות וחרדים הוא שילה פריד, לשעבר בגל"צ, שישמש בתקופה הקרובה גם ככתב פרלמנטרי
מערכת ice | 
בניין ידיעות אחרונות (צילום ויקיפדיה)
לאחר שורה של תפקידים בכלי תקשורת שונים מצטרף שילה פריד, בן 29, בוגר גל"צ, למערכת ynet וידיעות אחרונות וישמש ככתב דתות וחרדים, שם הוא יחליף את קובי נחשוני, שסיקר את התחום ועזב את העיתון אחרי 17 שנה. בנוסף על כך, ישמש פריד ככתב פרלמנטרי לתקופה הקרובה כממלא מקום.
בציוץ שהעלה היום (ראשון) לחשבון הטוויטר הפרטי שלו, הודיע פריד על התפקיד החדש: "שמח לספר לכם: אני מתחיל היום את עבודתי ב-ynet ו'ידיעות אחרונות' בתפקיד כתב לענייני חרדים ודתות (נכנס לנעליו הגדולות של קובי נחשוני) וכן אמלא מקום בתקופה הקרובה בתפקיד כתב כנסת מוזמנים לספר לי סיפורים". בציוץ תייג פריד את YNET וידיעות אחרונות.
כזכור, נחשוני הודיע לפני מספר ימים שהוא עוזב את תפקידו ב-YNET וידיעות אחרונות כשהעלה פוסט לרשתות החברתיות בו הוא כתב: "בתום כמעט 17 שנה בקבוצת ידיעות, אני מרגיש שזה הזמן הנכון להמשיך הלאה ולצאת לדרך חדשה. תודה לכל מי שהביאני עד הלום, וכדי שחלילה לא אשכח אף אחד - נסכם בהזדמנות אחרת. שמח להעביר את השרביט לידיו הטובות של שילה פריד, שיחליף אותי בתפקיד החל מהשבוע הבא. ניפגש בשמחות - ובתחנה הבאה. פרטים בקרוב".


 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה