תקשורת ומדיה

חיים לוינסון חוטף: "מיץ של הזבל - צריך להחליף אותך בעסקאות"

חיים לוינסון חשף התכתבות מטרידה ומעוררת חלחלה שהתקיימה בינו לבין גולש ברשת החברתית "אינסטגרם". משתמש הפלטפורמה המקוונת תקף את לוינסון בעקבות התבטאותו החריגה על תמונת נועה ארגמני ואביה אשר שתו קוקה קולה. חיים לוינסון: "קוקסינל זה לא קללה, אלו אנשים אמיצים מאוד שמשלמים מחיר כבד על הבחירה שלהם למממש את עצמם"

מערכת ice |  3
חיים לוינסון (צילום פייסבוק/ חיים לוינסון)
חיים לוינסון, מגיש תוכנית הטלוויזיה "אופירה ולוינסון" בערוץ 12, ידוע כאיש תקשורת דעתן במיוחד. בציוץ שפרסם אמש (ראשון) ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), שיתף איש התקשורת התכתבות מטרידה במיוחד ברשת החברתית "אינסטגרם"
בהתכתבות שהתקיימה ברשת החברתית "אינסטגרם", משתמש הפלטפורמה המקוונת תקף את חיים לוינסון וכינה אותו בשמות גנאי שונים, זאת על רקע אמירתו מעוררת המחלוקת בנושא תמונת נועה ארגמני ואביה אשר שותים קוקה קולה. "לוינסון יא חתיכת מסכן, צריך להחליף אותך בעסקאות, לתת לך להיות שם להירקב. רק שאותך לא הייתי רוצה לראות חוזר עם קולה טפי עלייך ימיץ של הזבל, קוקסינל מסריח". 
בתגובה לאותן מילים מחפירות שכתב גולש הרשת החברתית "אינסטגרם", כתב חיים לוינסון: "קוקסינל זה לא קללה, אלו אנשים אמיצים מאוד שמשלמים מחיר כבד על הבחירה שלהם למממש את עצמם. להערכתי, הם גם אנשים שמשקיעים מאוד בטיפוח, פחות מסריחים".
 
 הגולש המשיך לתקוף את איש התקשורת וכתב: "אז אתה קוקסינל, ככה אני אמרתי וקבעתי. אתה כלב שלי, אין לך זכות להיות פה במדינה. בעזרת ה' יחטפו אותך ותאמין לי, אין אחד שיתבאס פה במדינה שמאלני מזדיין בתחת". חיים לוינסון, אשר לא התרגש יותר מדי מדבריו של משתמש האפליקציה "אינסטגרם", כתב לו: "אם היה לך קרוב משפחה שנהנה ממין אנאלי לא היית מדבר ככה". 
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לאויל אל תענה באולתו
    אמת 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לוינסון לא ראוי להתייחסות,עינויים השפלה הפיכתה לעבד למחבלים מה החוש הומור הבזוי של הנ''ל קולה אדומה איחס
    סגור
  • 2.
    לווינסון
    דרומי 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פרצוף של אידיוט,!!!
    סגור
  • 1.
    לוינסון הוא יותר תולעת , לא להעליב כלבים (ל"ת)
    דן 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור