תקשורת ומדיה

עקיבא נוביק מאשים את בן גביר באובססיה, מה הוביל לעקיצה?

האם העיתונאי עקיבא נוביק מאשים את השר בן גביר באובססיה תקשורתית, רק כי הוא לא קיבל מהשר ראיון הבוקר? אחרי שהעיתונאי הסרוג האשים את השר לביטחון לאומי בפתח תכניתו ואמר כי: "האובססיה של השר בן גביר לתקשורת היא בלתי נתפסת", נחשפת הסיבה להתנגחות בשר 
מערכת ice | 
איתמר בן גביר, אילה חסון, עקיבא נוביק (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, הדס פרוש)
העיתונאי עקיבא נוביק מאשים את השר בן גביר באובססיה תקשורתית, רק כי הוא לא קיבל מהשר ראיון הבוקר.
השר בן גביר יצא אמש עם אשתו אילה למסעדת נאיה בהרי ירושלים. אחד הנוכחים שמשתייך למחאות השמאל, צילם את השר ושלח בקבוצות המחאה: "בואו להפגין". מיד התקבצו עשרות מפגינים שאיימו, קיללו וחסמו את פתח היציאה. השר בן גביר הגיב "שהם ימשיכו לצעוק. אנחנו נמשיך לחוקק".
העיתונאי עקיבא נוביק האשים את בן גביר בפתח תכניתו ואמר כי "האובססיה של השר בן גביר לתקשורת היא בלתי נתפסת". ל - ice נודע שבמשך חודשים ארוכים, מדי שבוע, עורכת התוכנית מבקשת מהשר בן גביר שיתראיין לנוביק, בתוכנית השבועית שלו עם רינה מצליח, בטענה שהוא חייב "לשבור שתיקה" ולהסביר את מהלכיו. בקשותיה של העורכת מגיעות בעקבות ההחלטה של השר שלא להתראיין כלל בחודשים האחרונים. 
היום, אחרי תקופה ארוכה של שתיקה, השר בן גביר התראיין לתוכנית הרדיו של אילה חסון, מה שככל הנראה גרם לנוביק להיעלב מהבחירה שלא כללה אותו,  ולתקוף את השר בן גביר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה