תקשורת ומדיה

הוט מובייל חוטפת תביעה ייצוגית: מטרידה ישראלים ופוגעת בפרטיותם?

תביעה ייצוגית חדשה הוגשה נגד חברת הוט מובייל, בה ישראלים רבים טוענים כי החברה הטרידה אותם בשיחות בלתי פוסקות כדי לפתות אותם להצטרף לשירות החברה, זאת למרות בקשותיהם הרבות להפסיק להתקשר אליהם
מערכת ice | 
הוט (צילום Magma Images)
תביעה ייצוגית חדשה נגד חברת הוט מובייל, אושרה לאחרונה על ידי בית המשפט המחוזי בתל אביב, במסגרתה התובעים טוענים כי החברה מטרידה אותם עם שיחות שיווק בלתי פוסקות לכאורה, שנעשות על ידי נציגי החברה או מי מטעמה.
על פי הפרסום אתמול (ראשון) ב-YNET, השופטת שושנה אלמגור, שאישרה את התביעה הייצוגית נגד החברה בגין הטרדה, פגיעה בפרטיות ועוד, טענה כי אותם לקוחות חווים מסכת ממושכת של שיחות טלפון, בחלק מהמקרים בהפרש של דקות בודדות האחת מהשנייה, בהם מוקדנים מטעם החברה מנסים לשכנע אנשים לצרוך את שירותי התקשורת שהיא מספקת.
לטענת התובעים, למרות הבקשות מצדם להפסיק להתקשר ולהטריד אותם, השיחות נמשכו בכל הכוח. הוט מובייל טוענת מצידה כי כי היא עובדת עם חברות חיצוניות שנותנים את השירות עבורה. החברה טענה כי נתנה לחברות החיצוניות איתן היא עובדת הוראות ברורות, אך אלה ככל הנראה לא עמדו בהן.
מהוט מובייל נמסר בתגובה לפרסום של YNET כי: "הוט מובייל מחויבת לשירות מיטבי וכך תמשיך לפעול. מדובר בבקשה לאישור תובענה ייצוגית שהוגשה לפני כשבע שנים ואנו מאמינים כי בית המשפט יקבל את טענות החברה במהלך ההליך".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה