תקשורת ומדיה

חברת הוט מסתבכת בתביעה חמורה: מטרידה לקוחות אחרי שהתנתקו?

פסק דין חמור במיוחד הוגש לאחרונה נגד חברת התקשורת הישראלית הוט, זאת לאחר שלקוח לשעבר של החברה, טוען כי אחרי שעזב אותה, נציגי החברה התקשרו אליו עשרות פעמים והטרידו את מנוחתו. נציג בחברה צוטט: " לכל מי שעוזב אותנו מתקשרים אלף פעם ביום"
מערכת ice |  2
הוט (צילום Magma Images)
פסק דין חמור במיוחד הוגש לאחרונה נגד חברת התקשורת הישראלית הוט, זאת לאחר שלקוח לשעבר של החברה, הגיש נגדה תביעה בטענה כי אחרי שעזב אותה, הוא זכה למטחים של עשרות שיחות מהחברה, שלא שחררה ממנו והטרידה אותו על אף שביקש שיעזבו אותו במנוחה.
על פי הפרסום של כתב כאן 11, אבישי גרינצייג, בית המשפט קיבל את התביעה, כאשר מדובר בפסק דין חריג במיוחד. למעשה, השופט יאיר חסדיאל, חשף כי אותו לקוח קיבל בשבועיים 18 שיחות שהטרידו אותו מנציגים שונים בחברה. עוד ניטען כי התקבלו תביעות ותלונות בעבר נגד החברה בנושא, אך היא לא עשתה עם כך דבר.
עוד כתב השופט בפסק הדין החמור שהגיש כי "מדרש אותן שיחות – אין מנוחה ואין שלווה לחוטא המבקש לעזוב את הברית עם הוט. נגזר עליו להיות נתון בכף הקלע של שיחות טלפון חוזרות ונשנות". השופט אף ציטט את אחד מנותני השירות בחברה שאמר בשיחה מוקלטת: "אני מתקשר פה לכולם, לכל אחד מתקשרים אלף פעם ביום, לכל מי שעוזב אותנו".
מהוט נמסר בתגובה: "הוט מחויבת למתן שירות מיטבי וכך תמשיך לפעול. המקרה הפרטני המתואר בכתבה הינו חריג, תוחקר והופקו הלקחים על מנת למנוע הישנות מקרים דומים בעתיד".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בתי המשפט
    אורי 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מדגיש את הצורך שלנו בבית משפט חזק ועצמאי....
    סגור
  • 1.
    הלוואי ויסגרו את החברה הזאת
    כפיר 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלוואי ויסגרו את החברה הזאת - זה יעשה רק טוב לכולם.
    סגור