תקשורת ומדיה

השדרן האהוב נגד סמוטריץ' ובן גביר: "אחד משתמט והשני עבריין מורשע"

על רקע דרישתם של בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר מרה"מ נתניהו להצטרף לקבינט הביטחוני, רון קופמן מיהר לתקוף את השניים בתוכנית הרדיו ב-103FM. רון קופמן: "איך אתם יכולים לשנות את המצב? איזה ידע אתם מביאים למקום הזה? אני מביט על השניים האלה ואני רואה ליצנים"

מערכת ice |  6
בן גביר וסמוטריץ מצעד הדגלים (צילום אלון נוריאלי)
מוקדם יותר היום (שישי) בתוכנית הבוקר של רון קופמן ואריה אלדד בתחנת הרדיו 103FM, תקף שדרן הספורט את שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ואת השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, בעקבות דרישתם מנתניהו להצטרף לקבינט הביטחוני. 
בתוכנית הבוקר ב-103FM, קופמן מתח ביקורת חריפה על שני השרים ואמר: "הבקשות הבלתי פוסקות שלהם להיכנס תוך כדי התעלמות מהדרישה החד משמעית של בלינקין שהם לא יהיו". 
שדרן הספורט המוערך, המשיך לתקוף את סמוטריץ' ובן גביר בתוכנית הרדיו שאותו הוא מגיש יחד עם העיתונאי אריה אלדד, ואמר: "אחד משתמט מלא מהצבא, אחד משתמט חלקי, בן גביר זה גם עבריין מורשע, מי שמכם? איך אתם יכולים לשנות את המצב? איזה ידע אתם מביאים למקום הזה? אני מביט על השניים האלה ואני רואה ליצנים".
 
כאמור, על רקע פרישת בני גנץ מהממשלה, החלטה שעוררה תגובות רבות משני צדי המפה הפוליטית, השר איתמר בן גביר שיגר מכתב לראש הממשלה וביקש ממנו להצטרף לקבינט הביטחוני.
במכתב שנשלח לרה"מ נתניהו, נכתב: ״כשר בממשלה, יו״ר מפלגה ושותף בכיר בקואליציה, אני דורש בזאת להצטרף לקבינט זה, ע״מ להיות שותף בקביעת המדיניות הביטחונית של ישראל בצוק העיתים הנוכחי. הגיע זמן קבלת החלטות אמיצות והכרעה״.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    קופמן
    הנרי 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שייעלמו לנו מהחיים הלוואי
    סגור
  • 5.
    "השדרן האהוב"| זה בדיחה או עוד כתב מטורלל? (ל"ת)
    פטתי 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 4.
    נו באמת???
    אזרח ותיק 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אהוב כנראה רק בין להקות הקופים.
    סגור
  • 3.
    כמה רדידות בקוף אדם אחד
    ניר 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ה"משתמט" לא גויס כי גנב סמל ממכונית. ה"עבריין" עשה מה שרק לפני חודש הוסבר לנו שהוא תקין (כשזה נעשה על ידי קפלניסטים מורמים מעם). הלוואי וקופמן היה מגיע לקרסוליים של שני האנשים היקרים האלה
    סגור
  • 2.
    השדרן האהוב???????? אולי השמן המגעיל המקיא מהפה טינופות (ל"ת)
    קוףמאן 06/2024/15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    רון קופמן לא אהוב ,יש לו פה גדול ושכל קטן
    ארנון 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    רון קופמן בתור אחד שתיווך לציבור את הקונספציה השקרית שהביאה לטבח ,היה עדיף שעכשיו תשתוק, או לפחות אל תדבר שטויות. אם היו משמיעים דעות שונות בצה"ל ובכל מקום הכל היה נראה אחרת,את הקיבעון המוחי שלך תשמור לעצמך.
    סגור