בארץ

בן גביר נגד נתניהו במסר תקיף: "נגמרו התירוצים''

השר איתמר בן גביר תקף את ראש הממשלה על כך ממשיך למדר אותו מדיונים בטחונים, ועוקץ: ''אפילו להתחבא מאחורי גנץ ואייזנקוט אתה כבר לא יכול''. חבר הכנסת בועז טופורובסקי הגיב לבן גביר ''נרקסיזם מהו''
דורון בלוך | 
איתמר בן גביר, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, אוליביה פיטוסי)
השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר תקף אמש (רביעי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו על התנהלותו כלפיו: "הערב נתניהו שוב מכנס "התייעצות ביטחונית". כל הכבוד על החיסול בלבנון, אבל על מאות טילים לא מגיבים בפעולות כירורגיות." אמר בן גביר.
עוד אמר כי "אין ספק שהנוהג המגונה של ראש הממשלה למדר אותי מדיונים ביטחוניים "הוכיח את עצמו" באירועי השבעה לאוקטובר... '', והוסיף בעוקצנות: ''נתניהו - נגמרו התירוצים. אתה ראש הממשלה, ואפילו להתחבא מאחורי גנץ ואייזנקוט אתה כבר לא יכול".
בתגובה לדברי השר בן גביר, כתב חבר הכנסת בועז טופורובסקי (יש עתיד) בחשבון ה-X שלו: "לפחות בן-גביר מודה שנתניהו אשם ב 7.10. אל דאגה, נתניהו מפחד ממנו מכדי לפטרו או לנזוף בו. הסיבה לאשמת נתניהו לפי ב״ג מראה נרקסיזם מהו- השר לבטחון לאומי לא אשם כלל בהרס הבטחון הלאומי. אם רק היה בדיון כל הרע היה נמנע. זה אדם שיאשים את כל העולם לפני שייקח אחריות או ידע איך להתנהל בעולם מורכב. זה ילד שהורס בכמה חודשים עבודה של עשרות שנים ומאות מיליארדים. כל הממשלה והקואליציה שתומכת בו- לא תוכל לברוח מהאחריות''.
  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה