עסקי ספורט

דרמה בערוץ הספורט - רון קופמן תוקף: "אתה רמאי, נוכל ועבריין"

בתוכנית "חמש באוויר" של ערוץ הספורט, נרשם עימות חריף בין רון קופמן ורז זהבי, בעקבות מחלוקת סביב ברק בכר וקבוצת מכבי חיפה. רון קופמן לזהבי: "אתה רמאי, נוכל, שקרן ועבריין"

מערכת ice | 
רון קופמן (צילום מסך חדשות 13)
במהלך התוכנית "חמש באוויר" של ערוץ הספורט, נרשם עימות חריף בין רון קופמן לרז זהבי וזאת על רקע נושא החזרה של ברק בכר למכבי חיפה והאם המאמן הטיל וטו על הגעת גיא צרפתי לתפקיד עוזר המאמן. 
בעקבות חילוקי דעות בנושא המצוין, אמר זהבי לקופמן: "אתה משקר כי ברק בכר יכול היה לחזור. אין לך שום טיעון. זו עיתונאות ליגה ג'". קופמן, שזעם על דבריו של הכדורגלן לשעבר, אמר: "אתה נוכל, מכבי חיפה הטילה וטו. לברק בכר לא היה סיי. אתה עבריין, אתה בושה למקצוע. חתיכת מפגר, רמאי ונוכל. אתה עיתונאי? אתה סמרטוט. אני עיתונאי יותר שנים משאתה חי, טומטום".
 
השיח המשיך להתלהט כאשר זהבי ציין כי קופמן אינו נחשב לעיתונאי: "זה בכאילו, זה ישראבלוף. איזה עיתונאי? זה שאתה קורא לעצמך עיתונאי". בעקבות דברים אלו, שאל קופמן את זהבי בכעס: "אתה עיתונאי?". בתגובה לכך, ענה זהבי: "אני לא קורא לעצמי עיתונאי. אני אומר שגיא צרפתי רצה לחזור וברק בכר לא רצה שגיא צרפתי יחזור". 
בעוד זהבי מנסה להסביר את דבריו, קופמן המשיך לתקוף את הכדורגלן לשעבר: "אתה רמאי, נוכל, שקרן ועבריין". לאחר המשך של עימות חריף בין השניים, קופמן המשיך למתוח ביקורת חריפה על זהבי ואמר: "אתה אמרת שהוא הטיל וטו. אתה רמאי ופושע. לך חפש מי ינענע אותך". בעקבות כך, הפקת התוכנית מיהרה לצאת לפרסומות. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה