תקשורת ומדיה

רון קופמן במתקפה קשה: "אלוהים אדירים, אתה האסון של כולנו"

רון קופמן, העיתונאי הוותיק התייחס בתוכניתו ברדיו 103FM לסנקציות שמתכננת ארה"ב להטיל על גדוד "נצח יהודה" ותקף את השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: "אהבתי את הפתרון של איתמר צבאות ה', 'אם הצבא לא רוצה את נצח יהודה והאמריקנים גם, אז נביא אותם למשטרה, למג"ב'. באילו נשקים וחימושים ואמצעי לחימה משתמשים במג"ב?
מערכת ice | 
רון קופמן (צילום מסך חדשות 13)
רון קופמן, העיתונאי הוותיק שמגיש תוכנית ברדיו 103FM, התייחס היום (ראשון) בתוכניתו לכוונה של ארצות הברית להטיל סנקציות על גדוד "נצח יהודה", ותקף את איתמר בן גביר, השר לביטחון לאומי.
קופמן דיבר על הסיבה לכך שארה"ב מתכננת להטיל את אותן סנקציות על גדוד "נצח יהודה" וסיפר: "למי שלא יודע, נצח יהודה השתתפו בפעילות ביו"ש לפני שנתיים. באותה פעילות נמצא אזרח פלסטיני-אמריקני מת, ובארה"ב יש חוק לגבי פגיעה בבלתי מעורבים".
עוד טען קופמן כי "האמריקנים גם הטילו סנקציות על אוסטרליה למשל, אבל האוסטרלים בניגוד אלינו התחשבו בבקשה האמריקנית לטפל, לחקור, לראות מה קרה, למצות דין ונזרק כל סגל הפיקוד של האוסטרלים על ידי הצבא האוסטרלי. אצלנו, אנחנו לא סופרים אף אחד. יש גופה, צריך לחקור. אם האמריקנים מבקשים תשובות, ושנתיים לא עושים כלום, אחרי זה בוכים שיש סנקציות".
לסיום, תקף קופמן את בן גביר: "אהבתי את הפתרון של איתמר צבאות ה', 'אם הצבא לא רוצה את נצח יהודה והאמריקנים גם, אז נביא אותם למשטרה, למג"ב'. באילו נשקים וחימושים ואמצעי לחימה משתמשים במג"ב? אלוהים אדירים. אתה האסון של כולנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה