טלוויזיה

אלירז שדה: "רז זהבי היכה אותי בצורה אלימה ומכוונת"

אלירז שדה חשף לפני זמן קצר מקרה אלים, בו הותקף באחד מימי צילום הדוקו ריאליטי 'גולסטאר' על  ידי משתתף אחר, כדורגלן העבר רז זהבי. "הוא פצע אותי למשך חצי שנה, עד היום יש לי קרע ברצועת קרסול", שיתף
רוני שיינר |  6
אלירז שדה (צילום יוטיוב/ עכשיו 14)
אלירז שדה, שמשתתף בעונה הנוכחית של הדוקו ריאליטי "גולסטאר יוון", חושף הערב מקרה אלים, בו הותקף באחד מימי צילום התוכנית על ידי משתתף אחר בקבוצה, כדורגלן העבר רז זהבי.
"רז זהבי בגמר גולסטאר יוון מכניס שער עצמי וללא קשר למשחק מכה אותי בצורה אלימה, ברוטלית ומכוונת, פוצע אותי למשך חצי שנה, כשעד היום יש לי קרע ברצועת קרסול", שיתף שדה.
הוא המשיך: "אדם אלים ומסוכן זה לא יכול להיות פרשן ספורט, מנחה ועוד. ערוץ הספורט שמעסיק אותו שדוגל ומקדם את "די לאלימות" בספורט לא יכול להעסיק אנשים אלימים מסוג זה. נאה דורש נאה מקיים ובטח לא בתוכנית טלוויזיה שילדים ובני נוער צופים".
אלירז הוסיף: "זה לא המקרה הראשון שכך הוא נוהג אך זה מקרה קשה ביותר. הפקת גולסטאר הדיחה אותו מהמשך פעילות בעונת גולסטאר אפריקה, יעשו נכון גם ערוץ הספורט. אסור לשתוק לאלימות. בטח בימים אלה". 
אלירז נכח הערב בהקרנה מיוחדת של התוכנית, בבית החולים שיבא תל השומר, לאחר שביקר פצועים המאושפזים במחלקות. יחד איתו נכח גם הכוכב ההוליוודי היהודי- אמריקאי, איאן זירינג.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    ??
    מימי 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלירז יצאתה בזול עם זה היה תלוי בי ? נשאיר את זה פתוח כול הכבוד לזהבי.
    סגור
  • 5.
    אלירז
    ליאת 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חולה
    סגור
  • 4.
    די
    זיו 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גם אתה כלום פליט ראלטי שדופק אנשים בעסקים
    סגור
  • 3.
    גועל
    1234 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש לך מעצמה באומגה ספר להם
    סגור
  • 2.
    שדה מוקשים
    פנסיונה 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא יודע..בהגיון שלי, נשמע כמו חירטוט אחד גדול, מרים לעצמו, שיימינג לאחר..אם חטפת ממנו כזו אלימות שחצי שנה לקח לך להתאושש פיסית, זו אלימות גסה מאוד, ולכן לא מובן למה לא התלוננת במשטרה? למה שתקת ? ואם לא התלוננת במשטרה, אז למה התלונה מגיעה רק עכשיו? למה לייצר כתבת תדמית לעצמך, ושיימינג לאחר ? אם הותקפת באלימות ויש לך נזקים שנגררו חצי שנה, משמע התקיפה היתה ממש אלימה..למה לא התלוננת במשטרה? למה להתלונן בתקשורת? מה זה נותן לך לפתוח את זה חד-צדדי בתקשורת ? זה לא שאלות רטוריות, אשמח לקבל תשובות
    סגור
  • 1.
    זהבי
    ארי 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לנעיף אותו מייד לכל הרוחות בילתי ניסבל מנחה גרוע עים שאלות מעצבנים וגם הוא לא מתאים להנחות ממש גןעל נפש עשה טובה ותעוף לנו מהעניים סלאמת
    סגור