תקשורת ומדיה

לאחר שתקף את כדורגלן העבר - רון קופמן מפתיע: "הוא חבר, נשמה"

לאחר שכינה את רז זהבי "רמאי, נוכל ועבריין" בתוכנית הטלוויזיה ששודרה בערוץ הספורט, רון קופמן מבהיר למאזינה בתחנת הרדיו 103FM כי על אף העימות החריף שהתקיים בין השניים, כדורגלן העבר הינו חבר קרוב שלו. רון קופמן: "הוא חבר, בשידור אנחנו לפעמים מתלהמים, בואי לא נעשה מזה אג'נדה"

מערכת ice | 
רון קופמן (צילום קשת 12)
רון קופמן, מגיש בכיר ב-103FM, התייחס בתוכנית הרדיו שלו היום (חמישי) לעימות התקשורתי החריג שנרשם בינו לבין כדורגלן העבר, רז זהבי, בערוץ הספורט. כזכור, בסוף חודש מאי האחרון, קופמן ורז זהבי שוחחו בין היתר על סוגיית החזרה של המאמן ברק בכר לקבוצת הכדורגל מכבי חיפה.  בעקבות חילוקי דעות בנושא, נרשם עימות חריף בין השניים אשר כלל שלל עלבונות וכינויי גנאי שונים. 
אותו שיח פוגעני וחריג יצר סערה רבה ובתוכנית ששודרה מוקדם יותר היום עם אחת ממאזינות 103FM, התייחס פרשן הספורט המוכר לאותו עימות: "רז זהבי הוא חבר שלי, הוא נשמה. אני לוקח אותו לכל קרב שאני צריך לעמוד בשפיץ לשמור לי על הגב. הוא חבר, בשידור אנחנו לפעמים מתלהמים, בואי לא נעשה מזה אג'נדה". 
 
כזכור, בסוף חודש מאי נרשם עימות חריף בין רון קופמן לבין רז זהבי. לאחר שהשניים לא הסכימו על סוגיית החזרה של ברק בכר לקבוצת מכבי חיפה, העניינים התלהטו והשיח שנרשם ביניהם כלל שימוש בשמות גנאי. בתחילת העימות, אמר זהבי לקופמן: "אתה משקר כי ברק בכר יכול היה לחזור. אין לך שום טיעון. זו עיתונאות ליגה ג'". 
לאחר שקופמן לא הסכים עם דבריו של זהבי בנושא, אמר: "אתה נוכל, מכבי חיפה הטילה וטו. לברק בכר לא היה סיי. אתה עבריין, אתה בושה למקצוע. חתיכת מפגר, רמאי ונוכל. אתה עיתונאי? אתה סמרטוט. אני עיתונאי יותר שנים משאתה חי, טומטום".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה