בארץ

המרכז הישראלי-דרוזי במינוי מסקרן: זו מנכ"לית העמותה החדשה

יו"ר עמותת "וועד המרכז הישראלי-דרוזי", ד"ר אמיר ח'ניפס, מינה את גילה לבני-זמיר לתפקיד המנכ"לית. יו"ר העמותה: "גילה מייצגת פעילות רבה וענפה בנושא שותפות חיים, ממשקי עבודה חברתיים ופוליטיים ויכולת לקדם את מטרות הארגון"
מערכת ice | 
גילה לבני זמיר (צילום יעל גבריאלי)
יו"ר עמותת "וועד המרכז הישראלי -דרוזי", ד"ר אמיר ח'נפיס, הודיע היום (חמישי) כי מינה את גילה לבני-זמיר לתפקיד המנכ"לית. ללבני זמיר עבר עשיר ומפואר בעשייה הציבורית. בתפקידיה הקודמים, שימשה יועצת תקשורת, פעילה חברתית ואף הייתה הדוברת בצוות הפרלמנטרי בכנסת ה-20.
יו"ר העמותה, ד"ר אמיר ח'ניפס, סיפר את מטרת העמותה:  "לחזק את מערכת היחסים בין המדינה והעדה הדרוזית אשר קשרה את גורלה עם העם היהודי ומדינת ישראל. הפעילות  במרכז נשענת הן על קידום קשרי הקהילה בישראל ובתפוצות, עם השטח וארגונים חברה משיקים, אנשי ציבור מובילים, פעילויות תרבות וחברה".
בהמשך דבריו,  ד"ר ח'ניפס בירך על המינוי החדש: "גילה מייצגת פעילות רבה וענפה בנושא שותפות חיים, ממשקי עבודה חברתיים ופוליטיים ויכולת לקדם את מטרות הארגון והעמותה למרחבי עשייה חדשים מתוך חיבורים מעניינים והולמים".
המנכ"לית החדשה של העמותה, גילה לבני זמיר, מסרה: "אני מודה לד"ר אמיר ח'ניפס ולוועד העמותה על ההזדמנות הנהדרת להוביל את המרכז הישראלי דרוזי ולקדם את מטרותיו תוך עיצוב תודעה ושינוי חברתי הנדרש בעת הקשה הזו, אשר חידדה לחלוטין את מהותה האמיתית של החברה הישראלית והצורך לקדם ולהמחיש את שותפות החיים האמיתית במדינת ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה