בארץ

בשורה להורים: משרד החינוך מודיע על חזרה מלאה ללימודים

לאחר חזרה חלקית של תלמידים למסגרות החינוכיות, משרד החינוך מודיע על חזרה מלאה לבתי הספר והגנים. על פי בנק ישראל, השבתת מערכת החינוך גרמה לנזק רב כ-7 מיליארד שקל

מערכת ice | 
יואב קיש (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
בשורה משמחת להורים, משרד החינוך הודיע על חזרה מלאה למסגרות החינוכיות הן בבתי ספר והן בגני הילדים. שר החינוך יואב קיש הודיע כי בשבוע הבא מערכת החינוך צפויה לחזור לשגרה באזורים הירוקים, הכוללים את מרכז הארץ. עוד הוסיף קיש כי רשויות שצפויות להפוך לירוקות השבוע, ביניהם ערי גוש דן, יינתנו עוד יומיים-שלושה של מעבר הדרגתי. לצד זאת, קיש אמר כי הוא מצפה מערים שכבר הפכו לירוקות אבל התנהלו השבוע במתכונת צהובה (לימודים פיזיים חלקיים), כמו כפר סבא רעננה ואור יהודה, לעבור כבר למתכונת מלאה.
השר קיש סיפר כי בין המאמצים לחזרה לשגרה, נכלל המאמץ להפעלת הלחץ על מורים וגננות לחזור ללמד בבתי הספר אשר מיקומיהן באזורים ירוקים. עוד חשף קיש כי אותה פעולה נבעה מפניות רבות של הורים ותלמידים המביעים את רצונם לחזור לשגרה.
בין היתר ציין קיש כי משרדו יעודד את הנוער להתנדב בחקלאות ולסייע לה בימים מורכבים אלו.
על פי התחשיב שפרסם היום בנק ישראל, המשק נפגע באופן משמעותי בשלושת השבועות הראשונים למלחמה בשל היעדרות עובדים ועל פי ההערכות מדובר בנזק של כ-7 מיליארד שקל, כאשר חלק מהסכום הזה, יותר מחצי, 3.75 מיליארד נגרם בשל סגירת מערכת החינוך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה