בארץ

פשיעת הפרוטקשן בשיאה: שמונה כלי רכב הוצתו בחניית מלון

שמונה כלי רכב הוצתו במגרש החניה של בית מלון יוקרתי בגליל העליון, ככל הנראה על רקע המלחמה על דמי החסות. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה. ראש מועצת חצור הגלילית קורא למשטרה לפענח את הפרשה בהקדם
מערכת ice |  4
משטרת ישראל (צילום משטרת ישראל)

8 כלי רכב הוצתו הלילה בחניית בית מלון יוקרתי בגליל העליון, כך פורסם ב-YNET. ככל הנראה הרקע למעשה זה הוא המלחמה על דמי החסות של מתחם האירוח. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה ובודקת את כל כיווני החקירה.

ראש מועצת חצור הגלילית שמעון סוויסה מסר: "שוב נחצו קווים אדומים ואני קורא למשטרה לפענח את הפרשה הזו בהקדם. זו עוד דוגמא לפשיעה בתחום הפרוטקשן שאסור להסכים לה.

בחודשים האחרונים הפכו מספר מתחמי אירוח ליעד של משפחות פשע מהיישוב טובא זנגריה. בחודש מאי הוצתה בקתה במתחם מלון הוילג' סמוך לשדה נחמיה, בחודש שעבר הוגש כתב אישום נגד תושב טובא זנגריה בחשד שסחט בעל צימר. בנוסף לכך בחודש שעבר הוצתה חנות "מרכז האנרגיה" עסק משפחתי ותיק בן עשור בחצור הגלילית על רקע ציפיות עבריינים שבעל העסק ישלם לה דמי חסות או כחלק מסכסוכי השליטה בתחום מיזוג האוויר. בעלי החנות היו המומים לנוכח הנזקים שנגרם לה ולחנויות הסמוכות ועדיין מנסים להתאושש מהנזקים האדירים שנגרמו לה.

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עין תחת עין
    איתן 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשרוף את טובה
    סגור
  • 3.
    להחזיר מנה אחת אפיים
    שמעון 09/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ללכת לכפרים באזור ולהצעת את רכבי היוקרה שלהם שכולם שולמו דרך הפורטקשיין
    סגור
  • 2.
    פרוטקשן= שוד מזוין
    דן 09/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכמו בשוד מזוין, מותר לגורם המאוים לירות בשודד. בלי קשר לסכנת חיים. הסכנה היא בקיומם של הפושעים האלו, והם חייבים להימחות מעל פני האדם. זכותם להמשיך ולחיות מקבילה לזאת של עכברושים מפיצי מגיפה. אפילו פחות.
    סגור
  • 1.
    בושה וחרפה ממשלת ימין על מלא בושה וחרפה (ל"ת)
    גנדי 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור