משפט

פסק דין חסר תקדים: הרחקה לחצי שנה מהכנרת

לא פחות מחצי שנה של הרחקה למבלה בחוף בשל עבירות אלימות. יו"ר איגוד ערים כינרת: "מברך על פסק הדין התקדימי שיהווה כלי ענישה חשוב בשיטור ואכיפה לשנים הבאות כלפי התנהגות עבריינית בכינרת"
מערכת ice |  1
חוף כנרת (צילום רחפן איגוד ערים כינרת)
חופי הכינרת נסגרו אמנם בשבועות האחרונים עקב המצב הביטחוני, אך פסק דין שניתן בבית משפט השלום בטבריה, במושבה של השופטת עביר גבריס מהווה תקדים חשוב לשנים הבאות בחופי הרחצה בכינרת – 6 חודשי הרחקה מחופי איגוד הכינרת, לתושב הגליל, בעקבות התנהגותו משולחת הרסן שכללה שתיה לשוכרה, השמעת מוסיקה בחוף שקט, איומים על נופשים ועל צוות החוף והשתתפות חוזרות ונשנות בקטטות בחופי האגם הלאומי, לאורך השנים.
יו"ר איגוד ערים כינרת עידן גרינבאום אמר כי הוא מברך על פסק הדין התקדימי החשוב, שיהווה כלי ענישה בידי כוחות השיטור והאכיפה לשנים הבאות. גרינבאום הודה למחלקת הפיקוח והאכיפה של האיגוד, ולשוטרי משטרת ישראל, תחנת טבריה, על הטיפול במקרי התנהגות לקויה במרחב הציבורי, ומקווה כי פסק הדין התקדימי, להרחקת אדם בעל התנהגות עבריינית מחופי הכינרת- יהווה לקח ותמרור אדום, לאלו המזלזלים בחוק ובהנחיות, וסוברים כי יוכלו לעשות כבשלהם בחופי הכינרת.
 
התושב שהורחק מחופי איגוד כינרת, נהג להגיע לאורך שנים לכינרת בחודשי הקיץ, עם ציוד הגברה, ובניגוד להנחיות בחופים השקטים בחופי איגוד ערים כינרת, שותה לשוכרה ומשמיע מוסיקה רועשת שהטרידה את הנופשים האחרים. כאשר ביקשו צוות החוף, וגם הנופשים לסגור את המגבר הרועש, מאחר וזהו חוף שקט, האיש קילל ואיים עליהם. במספר מקרים אף התפרץ למשרדי הנהלת החוף ואיים על הנוכחים.
כמו כן, איים האיש שהשליט פחד וטרור בחוף, על נופש שהזעיק את המשטרה, עקב התנהגות זו, כי ירצח אותו בשל כך. במקרה אחר היה מעורב האיש בקטטה עם נפגעים, כתוצאה מדקירות ודריסה מכוונת. איגוד ערים כינרת העביר למשטרה את מלוא התיעודיים של התנהגות האיש, והמשטרה טיפלה בכל האירועים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עבריין בכנרת
    סש 10/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין על מה לברך . בית המשפט נזכר עכשיו . מחר הוא יחזור , ואז . . . לשים בכלא כול קיץ לתקופת הרחצה .
    סגור