תיירות

איגוד ערים כינרת: ירידה של 40% במספר הנופשים בחופים בימי החופש הגדול

באיגוד ערים כינרת נרשמת ירידה של 40% במספר הנופשים בחופי האיגוד, לאורך החודשים יולי-אוגוסט 2024, שני חודשי שיא הקיץ והחופש הגדול, בהם בשגרה מבלים בכינרת מיליוני נופשים, הרי שהשנה פקדו את 15 חופי האיגוד השקטים וחניוני הקמפינג, רק כ-675 אלף נופשים ורוחצים, זאת לעומת 1,120,000 בתקופה המקבילה אשתקד
מערכת ice | 
חוף גולן (צילום טל אסף, איגוד ערים כינרת)
באיגוד ערים כינרת נרשמת ירידה של 40% במספר הנופשים בחופי האיגוד, לאורך החודשים יולי-אוגוסט 2024, שני חודשי שיא הקיץ והחופש הגדול, בהם בשגרה מבלים בכינרת מיליוני נופשים, הרי שהשנה פקדו את 15 חופי האיגוד השקטים וחניוני הקמפינג, רק כ-675 אלף נופשים ורוחצים, זאת לעומת 1,120,000 בתקופה המקבילה אשתקד.
יו"ר איגוד ערים כינרת עידן גרינבאום: "בהתבסס על הירידה במספר הטסים לחו"ל וצמצום אפשרויות הבילוי באזור הצפון, נערכנו לקליטת מעל 1.5 מיליון נופשים מכלל המגזרים, במהלך החופש הגדול ותקופת 'בין הזמנים', לצערנו מספר המבקרים בפועל היה קטן משמעותית מהצפוי" אומר גרינבאום.

חוף סוסיתא (צילום: טל אסף, איגוד ערים כינרת)
"ההערכה שלנו היא כי הירידה נובעת בעיקר מהחשש של חלק מהציבור לבקר בצפון, על אף שקיים הבדל משמעותי בין אזור הכינרת, הנחשב לאחד האזורים הבטוחים בארץ, אשר לא נרשמו בו אירועים ביטחוניים במהלך החודשים האחרונים, למעט אזעקה בודדת בעקבות מתקפת מנע של ישראל, לבין אתרי טבע אחרים בגבול הצפון המטווח, שחלקם אף נסגרו בהוראת גורמי הביטחון. אנו מזמינים את הציבור הרחב לנצל את החודשיים שנותרו לעונת הרחצה, ולבלות בחופי האגם הלאומי".

חוף חוקוק צפון (צילום: אושרי בן דור, איגוד ערים כינרת)
חופי איגוד ערים כינרת משלבים אזורי רחצה לצד אזורי שהייה ונופש, המאפשרים לקהל הרחב ליהנות מחופשה עממית ומהנה. חלקם של חניוני איגוד ערים כינרת מיועדים גם לנופשי הקרוואנים, המתבקשים לשים לב לשילוט ולשמור על כללי ההתארגנות בשטח המיועד לחניית קרוואנים וכן שמירה על ניקיון ואיכות הסביבה. רבים מחניוני הנופש של האיגוד נגישים במלואם לאנשים עם מוגבלויות, כאשר מתוך 15 חופי רחצה, 9 כוללים שרשרת נגישות מלאה ועד לקו המים ו-13 חופי רחצה מצוידים בכיסאות גלגלים ייעודיים.

חוף צמח (צילום: ורד מנור, איגוד ערים כינרת)
הכניסה לחופי האיגוד ללא תשלום. התשלום הינו עבור העמדת הרכב בחניונים המוסדרים. בכל החופים תשלום החניה זהה, כאשר לבעלי רכבי תו נכה, המאושר משרד התחבורה, החניה ללא תשלום.  האיגוד מפעיל שירות מידע חינם לנופשים- כוכבית כינרת מכל טלפון 55477*  ומידע לגבי כל חוף וחוף ניתן לקבל באתר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה