בארץ

"עכשיו זה לא יקרה": כך מי עדן ענו ללקוח שביקש לבטל את המנוי

יותר משבוע לאחר התקלה במערך שירות הלקוחות של מי עדן, לקוח נוסף של החברה מציג את השירות הבעייתי שהוא מקבל. כך שירות הלקוחות ענה ללקוח שביקש לבטל את המנוי
מערכת ice |  1
פרסומת מי עדן (צילום יח"צ)
רק לאחרונה דווח כי לקוחות של שירות המים המינרליים "מי עדן" נתקלו בבעיות משמעותיות מול שירות הלקוחות של החברה, והיום נדמה כי המצב רק מחמיר. תיעוד חדש של שיחה בין אחד מלקוחות החברה ושירות הלקוחות שלה באינסטגרם עלה לעמוד הפייסבוק של הצינור - והצליח לעצבן רבים.
בצילום המסך ניתן לראות כי הלקוח מבקש באופן חוזר ונשנה שינתקו אותו מהשירות ושלא יביאו לו יותר כדי מים. הלקוח טוען כי החברה בזבזה לו את הזמן בגלל שירות לקוחות לוקה בחסר. לכך ענו לו: "למה לבזבז לך את הזמן, אני רוצה לתת לך שירות ולספק לך מים". 
לאחר דרישות נוספות של הלקוח לנתק את השירות הוא מוסיף: "איך מתנתקים? עכשיו", אך המענה של נותן השירות מפתיע בהחלט: "עכשיו זה לא יקרה. אני אעביר את זה להמשך טיפול". הלקוח מסכם שאין לו ספק כי גם השיחה החוזרת לא תבוא.
כאמור לא מדובר במחדל השירות היחיד שלקוחות החברה נאלצו להתמודד עימו לאחרונה. לפני עשרה ימים החברה חוותה תקלה טכנית במערך שירות הלקוחות שלה, ואף שהבעיה תוקנה די במהרה הלקוחות של החברה נאלצו להמתין זמן רב למענה על הבעיות שלהם.

מתוך הפוסט של הצינור בפייסבוק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי עדן
    פטריוט 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני כבר הפסקתי את המנוי שלי, יש תחליפים לא פחות טובים ויותר משתלמים. פשוט תעיף אותם
    סגור