בארץ

אחרי הפיגוע: חבר הכנסת נופף בדגל פלסטין בתל אביב

אחרי פיגוע הירי המזעזע בנחלת בנימין בתל אביב, במסגרתו נרצח סייר עיריית תל אביב, חן אמיר ז"ל, פעיל ההסברה הערבי-ישראלי למען ישראל, יוסף חדאד, חשף תיעוד של חבר הכנסת עופר כסיף מנופף בדגל פלסטין ברחובות תל אביב שעות ספורות אחרי הפיגוע: "אתה בושה וחרפה למדינה, לך לג'נין!!"
מערכת ice |  1
עופר כסיף (צילום רועי כץ)
ההפגנה נגד הרפורמה במערכת המשפט נערכה אמש (שבת) ברחוב קפלן בתל אביב בצל פיגוע הירי בנחלת בנימין, בו נרצח סייר עיריית תל אביב, חן אמיר ז"ל, כאשר למרות האובדן הגדול בפיגוע המזעזע כמה שעות בלבד קודם לכן, דגלי פלסטין הונפו גם הפעם במסגרת המחאה, כאשר את אחד מאותם דגלים הניף לא אחר מאשר חבר הכנסת עופר כסיף, מה שגרם לזעם גדול מכיוונו של פעיל ההסברה הערבי-ישראלי למען ישראל, יוסף חדאד.
בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו עם תמונתו של חבר הכנסת עופר כסיף אוחז בדגל פלסטין בהפגנה בתל אביב, כתב חדאד כך בזעם גדול: "לפני 3 שעות רק 2 קילומטר משם מחבל פלסטיני הגיע לבצע פיגוע טרור וגם רצח סייר של עיריית תל אביב. ועכשיו חבר כנסת בישראל מניף שם דגל פלסטין... עופר כסיף אתה בושה וחרפה למדינה, לך לג'נין!!!".
 
בציוץ נוסף כתב חדאד כך: "כואב הלב על נפילתו של חן אמיר, סייר עיריית תל אביב-יפו בפיגוע תוך כדי שהוא ושותפו מזהים את המחבל ולמעשה בגופו מנע חן יחד עם שותפו טבח גדול והציל חיים של רבים. חן רק בן 42 נפל והשאיר אחריו אישה ושלוש בנות... אגב משפחתו גם הסכימה לתרום את איבריו כך שגם אחרי מותו יציל חיים... יהי זכרו ברוך".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בושה
    אורחת 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אין מצב שהדבר הזה יהודי
    סגור