בארץ

כסיף משתולל: "מי שנלחם מול הפולש הוא לוחם חופש"

דחפורים מפנים צירים, כטמ"מים תוקפים מהאוויר ומאות לוחמים על הקרקע פושטים על בתים בתוך מחנה הפליטים ג'נין, במסגרת מבצע: "בית וגן". יותר מ-20 נעצרו ולפחות 5 חוסלו, לוחם נפצע קל מרימון רסס ושוחרר מביה"ח. בתוך כך ח"כ עופר כסיף משגר מסר של התנערות מוחלטת מהמבצע ורואה במחבלים: "לוחמי חופש" 

דוד זולדן |  1
עופר כסיף (צילום חדש תעל)
ח"כ עופר כסיף (חד"ש-תע"ל) בתגובה למבצע בג'נין: "מתקפה רצחנית למען מתנחבלי הגדה ועוזריהם - מי שפולש לערים כבושות הוא הפושע והטרוריסט. מי שנלחם מול הפולש למען  שחרורו - הוא לוחם חופש".
עוד מסר כסיף: "למתקפה על ג׳נין אין קשר לביטחון שלנו. כל מטרתה לספק את תאוות הדם של המתנחבלים הפורעים הקוראים לטיהור אתני, לפצל את המחאה ולהשתיקה". 
כסיף הוסיף כי: "כל עוד טירוף הכיבוש, החורבן וההרג נמשך, חובה עלינו להחריף את המאבק נגדם ולמען דמוקרטיה אמיתית לכולם".
בשבוע שעבר בוצע שיגור מאזור ג'נין לשטח ישראל. הרקטה התפוצצה באוויר ולא נחתה מעבר לקו הירוק. אבל זו הדליקה נורה אדומה במערכת הביטחון שהחליטה לצאת למבצע נרחב בבירת הטרור בגדה.
בשעות הלילה (בין ראשון לשני) צה"ל הפתיע במבצע נרחב לסיכול הטרור מגזרת ג'נין. במבצע שלראשונה מתבצע מהאוויר ומהיבשה כאשר במהלכו צה"ל תקף הלילה יעדי טרור ויצא לפשיטה מבצעית חטיבתית ממוקדת, שמטרתה סיכול מפקדות, חמ"לים, אתרי ייצור תחמושת ומעצר מחבלים. המבצע החל בתקיפה אווירית ולאחריו מבצע קרקעי. כלי טיס של צה"ל תקפו יותר מעשר פעמים יעדי תשתית טרור, וחמושים במחנה הפליטים ג'נין. בנוסף, השמידו הכוחות מעבדה לייצור ולאחסון מטענים.
בצה"ל אומרים: "כוחות הביטחון ימשיכו לפעול ככל שיידרש על מנת לסכל את איום הטרור במרחב". עד כה נהרגו 4 מחבלים בפעילות ועוד כ-40 נפצעו. מהצד הישראלי לוחם צה"ל נפצע באורח קל מרסיסי רימון צה"לי. הוא פונה לטיפול רפואי בבית חולים ומשפחתו עודכנה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    .תיכף הוא ישמע "ארצה" ואז יתקפל.
    יוסי. 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מר ביטון חוגג כותרת וכתבה מפרגנת עד שאו טוב טוב מגיעה הקריאה "ארצה" ואז הוא מתקפל , כבר היינו בקטע הזה,
    סגור