בארץ

המשטרה מתכננת להדיח את המתנדבים שמשתתפים בהפגנות נגד הממשלה

בהוראת השר בן גביר? 1,000 מתנדבי משטרה שלחו מכתב נגד כוונה להדיח אותם מהשירות שלהם, מה שנעשה בעקבות השתתפותם במחאות נגד החקיקה המשפטית
מערכת ice |  2
הפגנה נגד הרפורמה המשפטית (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
משטרת ישראל מתכוונת להדיח כ-1,000 אזרחים המתנדבים בשורותיה, עקב השתתפותם בהפגנות נגד הרפורמה המשפטית. כך מדווח הערב (שלישי) ברהנו טגניה בחדשות 12.
רובם המכריע של המתנדבים מעוניינים להמשיך בהתנדבות במשטרה למרות השתתפותם במחאות, ועל כן הם שלחו מכתב ליועץ המשפטי של המשטרה. במכתב, שנשלח באמצעות עו"ד דניאל חקלאי, המייצג את המתנדבים, נכתב בין היתר כי "אין מקום לגרוע ממתנדב־ שמעוניין להישאר במסגרת משטרת ישראל להמשיך לשרת גם אם הוא מחליט להשתתף בהפגנות. בניגוד למחאות אחרות, כאן מדובר במקרה שבו המתנדבים מבקשים להמשיך לשרת תוך הבעת ביקורת לגיטימית".
עוד נכתב במכתב כי מדובר בפגיעה בחופש הביטוי ובהשתקה. "(מדובר) בניסיון מטריד להתיישר לצדה של מדיניות אלימה מטעמו של שר כושל שמפעיל על משטרת ישראל לחצים בלתי נסבלים. אך אין להיכנע להם".
מערך המתנדבים במשטרה מונה סה"כ כ-25,000 אזרחים, והוא מהווה כוח אדם משמעותי בפעולות השגרתיות של משטרת ישראל. המתנדבים משתלבים בתפקידים שונים ובמשימות מגוונות, מבילוש וסיור, דרך שיטור התנועה, ועד לפעולות ביחידות המיוחדות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דיקטטורה זה פה
    רפי 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה נראית דיקטטורה
    סגור
  • 1.
    אנרכיסטים ברברים לא יכולים להתנדב במשטרה
    סיוון 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוי ואבוי אם יתקלו בתומכי רפורמה או במזרחיים. הרי ברור לכל שהיחס שלהם יהיה מחפיר.
    סגור