קריירה ולימודים

בן גביר הצהיר בפני השוטרים: "רפורמה גדולה במשטרה"

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, נאם בפני מפכ"ל המשטרה היוצא, קובי שבתאי, בטקס סיום קורס הקצינים של המשטרה, בו הוסמכו 152 קצינים וקצינות חדשים: "אנחנו בתחילתו של עידן חדש - רפורמה גדולה במשטרה, שמגיעה אחרי שנים רבות של חוסר תקצוב המשטרה ושמיכה קצרה מאוד. בלמנו את נטישת המשטרה, שיפרנו את שכרם של השוטרים, הענקנו להם גב, והמגמה הזו תשתפר בעזרת השם עוד בפעימות הבאות"
מערכת ice |  2
איתמר בן גביר וקובי שבתאי (צילום דוברות המשטרה)
אמש הגיע לסיומו קורס הקצינים הייעודי של משטרת ישראל במעמד השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, מפכ"ל המשטרה, רנ"צ קובי שבתאי, סגן ראש אגף ההדרכה, תנ״צ נועם שקל, מפקד המכללה הלאומית לשוטרים, תנ״צ כורש ברנור, מפקד הכשרות קצינים, נצ״מ ניר יונה וחברי סגל הפיקוד הבכיר של משטרת ישראל, משפחות ומכובדים נוספים, כאשר 152 צוערים וצוערות סיימו בהצלחה את ההכשרה והוסמכו כקצינים חדשים במשטרת ישראל.
הטקס התקיים במכללה הלאומית לשוטרים בבית שמש ונערך לאחר הכשרה בת 7 חודשים אשר כללה פרק משותף ופרק מגזרי. קורס הקצינים הייעודי מכשיר את כלל הקצינים השייכים לציר הפעילות הייעודי במשטרת ישראל, על שלושת מגזריו המרכזיים- אג״ם, בילוש וחקירות. את הקורס הנוכחי, שהחל בדצמבר אשתקד, סיימו בהצלחה 152 צוערים וצוערות.
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, אמר בטקס: "כל אחת ואחד מכם בחר לפני מספר שנים לשרת את מדינת ישראל ואת עם ישראל, להגן עליה ועל אזרחיה ולהיות חלק מלובשי המדים הכחולים, אשר נמצאים בשליחות מאתגרת וחשובה. אנחנו בתחילתו של עידן חדש - רפורמה גדולה במשטרה, שמגיעה אחרי שנים רבות של חוסר תקצוב המשטרה ושמיכה קצרה מאוד. אנחנו מובילים לא רק רפורמה כלכלית, לא רק העלאת משכורות וגיוס אלפי שוטרים חדשים, אלא גם רפורמה בתפיסת הפעולה של המשטרה. השנה לראשונה התהפכה המגמה של השנים האחרונות. בלמנו את נטישת המשטרה, שיפרנו את שכרם של השוטרים, הענקנו להם גב, והמגמה הזו תשתפר בעזרת השם עוד בפעימות הבאות. להיות שוטר זו שליחות ולהיות קצין זו שליחות כפולה ומכופלת, לכו בכוחכם זה והושיעו את ישראל".
מפכ"ל המשטרה היוצא, רנ"צ יעקב שבתאי, אמר: "המציאות הביטחונית והחברתית עמה מתמודדת מדינת ישראל הנה מורכבת. היא ממחישה את עוצמת האחריות המוטלת על משטרת ישראל, ויתרה מכך, היא ממחישה את חשיבות דמותו של המפקד העומד בראש הכוח. קצין במשטרת ישראל נושא באחריות פיקודית הטומנת בחובה דוגמה אישית, כושר מנהיגות, יוזמה, שיקול דעת, אומץ, קור רוח, איתנות, חוסן אישי וערכי. הוא אחראי על אופן ביצוע המשימה, אך בראש ובראשונה אחראי לשלום פקודיו. מנהיגותכם נבחנת ביכולת שלכם להניע את פקודיכם לביצוע המשימה שלא מתוך פקודה או הנחייה, אלא מתוך רתימה והזדהות עם חשיבות המטרה ואופן ביצועה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דבר מעט ועדה הרבה
    יהושע 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן גביר לא צריך לדבר צריך לעשות ולפעול דבר ראשון עריפת כל ראשי המשטרה השמולנים, הכוונה לפטר ולמנות מקצוענים. כך גם בצה"ל במשרדי הממשלה באקדמיה ובתקשורת.
    סגור
  • 1.
    שר פאשיסט עבריין נאלח (ל"ת)
    חיים 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור