משפט

ק"ג קוקאין בשווי מאות אלפי שקלים: משטרת ישראל בתפיסת ענק

במסגרת פעילות יזומה של לוחמי יס"מ נגב ובלשי תחנת עיירות של מרחב הנגב במשטרת ישראל בתחילת השבוע, נתפסו שני תושבי שגב שלום עם ק"ג קוקאין בשווי מאות אלפי שקלים ברכבם
מערכת ice |  1
הקוקאין שנתפס (צילום דוברות משטרת ישראל)
משטרת ישראל התירה היום (רביעי) לפרסום כי במסגרת פעילות יזומה של לוחמי יס"מ נגב ובלשי תחנת עיירות של מרחב הנגב במשטרת ישראל בתחילת השבוע, בסמוך לצומת דבירה, עצרו כלי רכב ובו 2 חשודים, בחשד כי הם מובילים סמים.
יושבי הרכב, אשר זיהו את השוטרים, ניסו להימלט רגלית, ולבסוף מרדף קצר של השוטרים אחריהם הוביל למעצרם. במהלך החיפוש שערכו השוטרים והבלשים ברכב, נתפס חומר החשוד כסם מסוכן מסוג קוקאין, במשקל של מעל 1 ק"ג ברוטו ובשווי של מאות אלפי שקלים, והרכב שישמש את החשודים לביצוע העבירות והובלת הסמים, נתפס והועבר להליך חילוט.
שני החשודים, תושבי היישוב שגב שלום שבנגב, בשנות ה-20 לחייהם, נעצרו לחקירה בתחנת עיירות שבסיומה, הם הובאו ביום שני בפני בית משפט השלום בבאר שבע שהאריך את מעצרם.
כזכור, לפני מספר ימים פרסמה משטרת ישראל תיעוד מטורף של תפיסת ענק של 2 ק"ג חשיש בחיפוש שנערך בטמרה. מי שעזרה בתפיסת הסמים היא הכלבה לינה, שהובילה את הכוח, סימנה על מקום בחצר הבית ובחיפוש שביצעו השוטרים, אותרו במקום עשרות כדורי תחמושת וכן מעל לשני קילוגרם של סם מסוג חשיש. בסיום הפעילות המעורבים (17 ו-24) נעצרו לחקירה בתחנת המשטרה בעיר טמרה והיום צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרם בבית המשפט בעכו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דחוף להעביר לבלפור מתחיל להגמר להם החומר (ל"ת)
    יעקב ל 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור